Een nieuweling uit belgie...

jeng

Actief lid
hey hallo allemaal...ik ben jan,uit overpelt,in den limburg...
En omdat we daar niet van de snelste zijn toch maar besloten om onze beemer te "ruilen"voor iets rapper :-)
en omdat hij niet meer van de jongste is...15jaartjes,zijn we gaan kijken bij skoda.

Momenteel rijden we een e39 525da touring en om fam. omstandigheden moeten we minstens even groot blijven.
dit vonden we dus prima met de octavia.
Ook kozen we voor benzine,met de kilometers die we doen,+- 12000/jaar.

Toen we over prijzen begonnen,heb ik om te "lachen" eens een rs laten tellen...
en toen ik bijna van mijn stoel viel van het "prijsje" er ook maar eentje gaan testen bij D'ieteren :yeehaa:
met prijsje bedoel ik in dit geval de zeer mooie korting die ik kreeg.

Dus sinds 28februari in blijde verwachting van een skoda octavia combi rs tsi dsg...verwachte bevalling...+- juli2015..
Vrouw heeft voor race blue en 18"gemini's gekozen,ik de motor ;)

grts

skodaboy

Forumguru
welkom op het gezellige en leerrijke forum Jan..:cheers:

proficiat met je keuze de RS is een mooie en snelle wagen..:D

de RS heeft een mooie en sportieve achterkant,maar het enige wat ik jammer vind is die fake uitlaat aan de rechterkant..:cry:

Cordoba

Forumguru
Welkom Jeng, en alvast veel plezier gewenst met de RS. De prijzen van onderhoud en andere zaken zullen je straks ook meevallen als je BMW als referentie hebt.

Neerpelt ken ik van lang geleden: jaren 80/90 vanaf Neerpelt de dommel af varen met een kano tot de Malpie bij Valkenswaard.

Mettes

Forumguru
Welkom,jeng.
Ondertussen beginnen er heel wat RS’en in de buurt rond te rijden.
@skodaboy : Jeng heeft een tsi besteld,dus geen fake rechteruitlaat maar een echte.

jeng

Actief lid
bedankt allen... :-)
idd dat wachten...des te leuker zal de beloning hopelijk zijn.
dit zou het moeten worden :-)

Bovenaan Onderaan