jeng
Actief lid
hey hallo allemaal...ik ben jan,uit overpelt,in den limburg...
En omdat we daar niet van de snelste zijn toch maar besloten om onze beemer te "ruilen"voor iets rapper :-)
en omdat hij niet meer van de jongste is...15jaartjes,zijn we gaan kijken bij skoda.
Momenteel rijden we een e39 525da touring en om fam. omstandigheden moeten we minstens even groot blijven.
dit vonden we dus prima met de octavia.
Ook kozen we voor benzine,met de kilometers die we doen,+- 12000/jaar.
Toen we over prijzen begonnen,heb ik om te "lachen" eens een rs laten tellen...
en toen ik bijna van mijn stoel viel van het "prijsje" er ook maar eentje gaan testen bij D'ieteren
met prijsje bedoel ik in dit geval de zeer mooie korting die ik kreeg.
Dus sinds 28februari in blijde verwachting van een skoda octavia combi rs tsi dsg...verwachte bevalling...+- juli2015..
Vrouw heeft voor race blue en 18"gemini's gekozen,ik de motor
grts
En omdat we daar niet van de snelste zijn toch maar besloten om onze beemer te "ruilen"voor iets rapper :-)
en omdat hij niet meer van de jongste is...15jaartjes,zijn we gaan kijken bij skoda.
Momenteel rijden we een e39 525da touring en om fam. omstandigheden moeten we minstens even groot blijven.
dit vonden we dus prima met de octavia.
Ook kozen we voor benzine,met de kilometers die we doen,+- 12000/jaar.
Toen we over prijzen begonnen,heb ik om te "lachen" eens een rs laten tellen...
en toen ik bijna van mijn stoel viel van het "prijsje" er ook maar eentje gaan testen bij D'ieteren
met prijsje bedoel ik in dit geval de zeer mooie korting die ik kreeg.
Dus sinds 28februari in blijde verwachting van een skoda octavia combi rs tsi dsg...verwachte bevalling...+- juli2015..
Vrouw heeft voor race blue en 18"gemini's gekozen,ik de motor
grts