Een nieuweling uit belgie...

yesRS@

Forumguru
Welkom landgenoot. Ben ook in blijde verwachting van een RS TSI. Vandaag dealer gehoord, hij gaat vandaag in productie en wordt normaal 1,5 maand vroeger geleverd dan verwacht. Mooie configuratie en met beetje geluk kan je er ook vroeger mee de baan op

CDK

Forumguru
Welkom Jan, dankjewel voor het voorstellen en gefeliciteerd met je in bestelling staande RS.

boontjeRS

Forumguru
Welkom ook van mij! Heb ook een rs tsi besteld 13 februari, normaal volgens dealer in brussel op 15 april, dus schat ik max 2weekjes erbij voor levering. Ging normaal levering tss 20 mei en 20 juli zijn volgens bestelbon. Hoe sneller hoe liever natuurlijk!

yesRS@

Forumguru
Welkom ook van mij! Heb ook een rs tsi besteld 13 februari, normaal volgens dealer in brussel op 15 april, dus schat ik max 2weekjes erbij voor levering. Ging normaal levering tss 20 mei en 20 juli zijn volgens bestelbon. Hoe sneller hoe liever natuurlijk!
De laatste weekjes wachten wegen het zwaarst:) , de mijne besteld op 26/01 en normaal verwacht in Brussel op 03/04:tegek:. De RS'en verkopen hier blijkbaar goed:cheers:

boontjeRS

Forumguru
Ja, 't schijnt dat de rs in België het goed doet qua verkoopcijfers, zelf nog maar 1 exemplaar gezien op de weg, het waren dan nog de flikken met hun verhoogde motorkap die hier in onze contreien rondrijden. Geduld is een schone deugd zeggen ze, maar o zo lastig soms.:)

jeng

Actief lid
vandaag bij de dealer geweest en hij kon me netjes zeggen...productie start 2 mei,assamblage 12mei,eind controle 17mei...ik zelf zou hem half juni mogen ontvangen...:tegek: ipv eind juli

Bovenaan Onderaan