Een plaatje !!

Jan_Hein

Actief lid
Afgelopen vrijdag kon ik dan eindelijk mijn Octavia ophalen.
Zelf vind ik het een plaatje.
Tot mijn spijt heb ik er niet veel mee kunnen rijden, maar de automaat went wel snel.

Doe er maar gelijk een foto bij. Haal ik later wel weer weg.
Groet. JH
octavia26op.jpg

NB. Bedankt ERIKJE. Met paint is het gelukt om het kenteken onherkenbaar te maken.

Karstieman

Forumguru
Hij ziet er nog zo lekker nieuw uit !
Veel plezier ermee /forum/images/graemlins/smile.gif
Volgens mij ben je een van de weinigen met een rooie O2 !!

Dutch4x4

Senior Member
Da's nou wat je noemt een signaalkleur. /forum/images/graemlins/grin.gif

Staat 'm wel. Gefeliciteerd!

Jan_Hein

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Da's nou wat je noemt een signaalkleur. /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Tis toch gewoon Flamenco Red en geen Corrida Red. Volgens mij is dat meer signaal-kleurig.
Persoonlijk vind ik het een chique kleur. En weer eens wat anders dan zwart of grijs...........

Hoppe

Lid
Kekke bak, krijg je geen spijt van. waarom wil je je kenteken niet in beeld? Ik zie dit ook vaak in advertenties maar waarom heb ik nooit begrepen?

Timothee

Actief lid
Mooie auto! /forum/images/graemlins/smile.gif Veel plezier ermee.

Dit is toch geen signaalrood? Het is metalliclak zover ik kan zien. Logisch dus dat het mooi staat /forum/images/graemlins/smile.gif
Welke velgen zitten er onder? De 15" ORION velgen? Ik vraag dit omdat ik op het laatste moment nog wil switchen van de standaard wieldoppen naar 15" of 16" lichtmetaal...ga mijn O2 binnen anderhalve week bestellen.

Jan_Hein

Actief lid

Welke velgen zitten er onder? De 15" ORION velgen? Ik vraag dit omdat ik op het laatste moment nog wil switchen van de standaard wieldoppen naar 15" of 16" lichtmetaal...ga mijn O2 binnen anderhalve week bestellen.

[/ QUOTE ]

Dank jullie voor de leuke reacties.
Dit is een standaard elegance met de Orion velgen. De wegligging is veel beter dan de Fabia, vind ik. De velgenkeus is erg persoonlijk. Bij een zwarte o2 staan grotere velgen beter.

Verder is dit een 2.0 FSI met tiptronic.
Nexus met i-pod. (maxidot is inclusief)
Klein leerpakketje (kun je haast niet missen)
Xenon koplampen.
Michelin banden (speciaal besteld)
Flamenco red metallic lak.

Groet, JH

Erikje

Actief lid
tbv uitschakelen van het boevengilde, die op bestelling auto's gaan jatten obv kenteken. Er is al eens een draadje hierover gevoerd.

Timothee

Actief lid

[/ QUOTE ]

Dank jullie voor de leuke reacties.
Dit is een standaard elegance met de Orion velgen. De wegligging is veel beter dan de Fabia, vind ik. De velgenkeus is erg persoonlijk. Bij een zwarte o2 staan grotere velgen beter.

Verder is dit een 2.0 FSI met tiptronic.
Nexus met i-pod. (maxidot is inclusief)
Klein leerpakketje (kun je haast niet missen)
Xenon koplampen.
Michelin banden (speciaal besteld)
Flamenco red metallic lak.

Groet, JH

[/ QUOTE ]

Bedankt voor de info, dan moet ik toch maar eens gaan denken aan die ORION velgen voor mijn toekomstige zwarte O2 /forum/images/graemlins/smile.gif Jammer dat de 17" velgen enkel met sportonderstel te bestellen zijn.

Wat houdt dat klein leerpakket eigenlijk in?

Jan_Hein

Actief lid
Dacht dat de 17" velgen ook los te bestellen waren, maar als je de optielijst bekijkt, inderdaad icm het sportonderstel.

Klein leerpakket: leren pookknop en handremgreep. Leren stuur verplicht (en da's nou net wat zo lekker in de hand ligt) (ff uitkijken wat ik opschrijf ..........) € 110.-

Succes met je keuze.

Karstieman

Forumguru
Je kan wel andere 17'' velgen bestellen zonder het sportonderstel. Ik kom even niet op de naam, maar het zijn 17'' velgen met heel veel spaken...

Ik ga even op zoek naar een plaatje ervan /forum/images/graemlins/smile.gif

Jan_Hein

Actief lid
Je kan wel andere 17'' velgen bestellen zonder het sportonderstel. Ik kom even niet op de naam, maar het zijn 17'' velgen met heel veel spaken...

Ik ga even op zoek naar een plaatje ervan /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

CCA600002.jpg

Karstieman, bedoel je deze ???? Sputnik ??

Karstieman

Forumguru
Gevonden !
Ik weet alleen de naam niet van deze velgen, maar dit zijn dus Skoda 17'' velgen die je zonder sportonderstel kan krijgen.

OctSportline_panorama.jpg

Karstieman

Forumguru
/forum/images/graemlins/smile.gif gelijk bericht in getypt /forum/images/graemlins/smile.gif

Ja, deze bedoel ik ja !

Mooie auto Jan Hein /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Heel netjes met die kleur /forum/images/graemlins/smile.gif

Bovenaan Onderaan