Een plaatje !!

Henny

Actief lid
Erg mooi Jan Hein. Inderdaad gewoon een erg mooie kleur en geen signaal rood.
Gelukkig, zo komt er wat tenminste wat kleur op de weg!
Heel veel plezier met de auto! De mijne staat nu (pas) op 699 km en ik geniet nog steeds.
Ik vind 17" nou niet per sé bij zwart horen hoor. Zelf vond ik de (haast hetzelfde als de Orion maar dan in 16") Vega het mooist, maar dat blijft allemaal een persoonlijke iets.

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Da's nou wat je noemt een signaalkleur. /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Tis toch gewoon Flamenco Red en geen Corrida Red. Volgens mij is dat meer signaal-kleurig.
Persoonlijk vind ik het een chique kleur. En weer eens wat anders dan zwart of grijs...........

[/ QUOTE ]

Dat is ook eerder wat ik bedoel. Dit steekt toch mooi af bij de gebruikelijke kleuren op de weg.

Henny

Actief lid
Er komen toch wel meer plaatjes in de fotogalerij? /forum/images/graemlins/smile.gif

KMA

Lid
mooie auto en zeker een mooie kleur /forum/images/graemlins/473.gif
Hij wordt wel snel vies vindt ik, zeker aan de achterkant.

Jan_Hein

Actief lid
Da's nou wat je noemt een signaalkleur. /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Tis toch gewoon Flamenco Red en geen Corrida Red. Volgens mij is dat meer signaal-kleurig.
Persoonlijk vind ik het een chique kleur. En weer eens wat anders dan zwart of grijs...........

[/ QUOTE ]

Dat is ook eerder wat ik bedoel. Dit steekt toch mooi af bij de gebruikelijke kleuren op de weg.

[/ QUOTE ]

Dan is het goed.

Ik trakteer op een ijsje.
sneeuwpop.gif

Fabia

† In Memoriam
Mis alleen nog de chocolade er bij....... /forum/images/graemlins/uitlachen.gif

Reizende

Actief lid
Strakke auto! Kleur is niet de mijne, maar dat is uiteraard weer een kwestie van smaak. Verder erg mooie complete auto!
Veel plezier ermee!

Heel mooi Jan Hein ! Gefeliciteerd !

Deze rode kleur wilde ik eigenlijk ook, maar in overleg met mijn vrouw mocht ik een DSG bestellen en zij de kleur kiezen (<font color="blue">Storm Blue</font>). /forum/images/graemlins/wink.gif
Achteraf heb ik geen spijt van die keuzes. Kijk maar in de fotogalerij.
Ik wilde wel iets grotere velgen hebben en de Sirius-velgen vind ik wel chic staan.

ougie

Forumguru
Mooie kleur Jan Hein, complete strakke bak. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. /forum/images/graemlins/bye.gif

Bovenaan Onderaan