Koots
Lid
Hallo allemaal,
Na hier al een aantal dagen te hebben rondgekeken zal ik me toch maar eens voorstellen. Bart, 33 jaar, getrouwd, 2 dochters (2,5 jaar en 7 weken) en woonachtig te Nijmegen.
Na jarenlang Volvo te hebben gereden hebben we nu een Passat Variant uit 2006 voor de deur (en een Focus uit 2002 als "boodschappenauto"). Per 1 augustus heb ik een nieuwe baan waarbij ik ook een leaseauto mag gaan uitzoeken. Ongeduldig als ik ben kijk ik al lekker rond (hoewel mijn nieuwe werkgever het proces voor de leaseauto al wel in gang heeft gezet, hulde!) en heb/had uiteindelijk 2 auto's op mijn shortlist staan: Passat Variant en Superb Combi.
Vandaag eens wat langer met een 1.6 TDI gereden en ik kan het wel eens zijn met de testen en reviews: rijdt echt prima voor een auto met slechts 105pk. Je moet hem wat meer op toeren rijden en hij geeft door de rust aan boord ook niet het gevoel dat het al redelijk rap gaat. Voeg daarbij de ruimte en het feit dat een dik uitgeruste Superb een stuk goedkoper is en de keuze duidelijk.
Door de dealer de volgende offerte laten maken:
Superb Combi 1.6 TDI Greenline Ambition Businessline (op voorraad bij Skoda)
Platin Grey metallic
Sunset
Elektische achterklep
MDI
Elektrische bestuurdersstoel met geheugen
Accessoires bij de dealer:
Lederen bekleding in de kleur Mustang Brown met zwarte stiksels
Stoelverwarming
iPodkabel
Afneembare trekhaak
17" Pegasus velgen
Sound premium plus pakket
Stalen bagagerek
Zijn er nog accessoires die ik over het hoofd heb gezien?
Groeten,
Bart
Na hier al een aantal dagen te hebben rondgekeken zal ik me toch maar eens voorstellen. Bart, 33 jaar, getrouwd, 2 dochters (2,5 jaar en 7 weken) en woonachtig te Nijmegen.
Na jarenlang Volvo te hebben gereden hebben we nu een Passat Variant uit 2006 voor de deur (en een Focus uit 2002 als "boodschappenauto"). Per 1 augustus heb ik een nieuwe baan waarbij ik ook een leaseauto mag gaan uitzoeken. Ongeduldig als ik ben kijk ik al lekker rond (hoewel mijn nieuwe werkgever het proces voor de leaseauto al wel in gang heeft gezet, hulde!) en heb/had uiteindelijk 2 auto's op mijn shortlist staan: Passat Variant en Superb Combi.
Vandaag eens wat langer met een 1.6 TDI gereden en ik kan het wel eens zijn met de testen en reviews: rijdt echt prima voor een auto met slechts 105pk. Je moet hem wat meer op toeren rijden en hij geeft door de rust aan boord ook niet het gevoel dat het al redelijk rap gaat. Voeg daarbij de ruimte en het feit dat een dik uitgeruste Superb een stuk goedkoper is en de keuze duidelijk.
Door de dealer de volgende offerte laten maken:
Superb Combi 1.6 TDI Greenline Ambition Businessline (op voorraad bij Skoda)
Platin Grey metallic
Sunset
Elektische achterklep
MDI
Elektrische bestuurdersstoel met geheugen
Accessoires bij de dealer:
Lederen bekleding in de kleur Mustang Brown met zwarte stiksels
Stoelverwarming
iPodkabel
Afneembare trekhaak
17" Pegasus velgen
Sound premium plus pakket
Stalen bagagerek
Zijn er nog accessoires die ik over het hoofd heb gezien?
Groeten,
Bart