Een voorstellen: Koots, nu nog zonder Skoda

Koots

Lid
Even een kleine update: auto wordt nu definitief geleverd door Broekhuis Assen. Inmiddels contact gehad met de verkoper aldaar de voorlopige leverdatum is 24-25 augustus, met alles in-/aan-/opgebouwd zoals besteld. Daarna er meteen lekker mee op vakantie!

Toet toet

Senior Member
Hallo Bart,

bekend kleurtje :-): ga je plezier van hebben!
Zo te zien is interieur al onderweg en werden hier de velgen vervangen.
Hopelijk loopt alles soepel en kan je zaterdag onderweg met deze heerlijk rijdende auto. Als het erg meezit zelfs met shades voor de kids :-).

VG,
Berry

Koots

Lid
Wel net nog even een mailtje gestuurd naar de dealer, want als je goed kijkt lijkt het alsof je door de achterruit dat rubberen "stangetje" ziet hangen waarmee je de achterklep kunt dichttrekken. En ik heb de mijne uitdrukkelijk besteld met electrisch bedienbare achterklep... Nou ja, hoop maar dat ik het verkeerd zie, of dat het misschien niet mijn Superb is...

Koots

Lid
En zojuist van verschillende mensen (en de dealer) gehoord dat ook de versie met electrische achterklep dat stangetje heeft....

Toet toet

Senior Member
Hallo Bart,

Ziet er erg goed uit!!
nu nog de shades erin en rijden maar!
kreeg de shades vandaag binnen. jij ook hopelijk op tijd voor je vakantie.
veel pezier vande auto en goede reis!

VG,
Berry

Koots

Lid
Yep, werden bij mij gistermiddag geleverd. Meteen gemonteerd, erg mooi! Nu in de Ardeche, auto rijdt super. Moet alleen bij terugkomst even de banden opnieuw laten balanceren. Risicootje met achteraf andere velgen en banden bestellen ;).

Toet toet

Senior Member
Hallo,

Ga ze er morgen ook opzetten. Was wel verbaasd dat er gelijmd dient te worden. Benieuwd hoe snel ze erin zitten.
Goede vakantie! En veel rijplezier.

Toet toet

Senior Member
Sonniboys monteren

Hallo allen,

Ik ben bezig met installeren shades.
Twee vragen: hoe goed zal de dimbare spiegel werken met sunset EN shades met het achterraam? Iemand ervaring?

Vraag twee: bij de achterdeur moet je aan beide zijden 1 bevestigingspunt lijmen/plakken. Begrijp ik correct uit de handleiding dat dit op het staal van de deur is?

Bedankt voor de response!

VG, Berry

Toet toet

Senior Member
Hallo Koots,

ze zitten! Achterraam ga ik nog even over nadenken of die blijft zitten. Vindt zicht op verkeer wel wat minder naar achteren, maar aan de andere kant rij ik toch ook veel op de zijspiegels.
Kleine man vond het geloof ik wel perfect. Zat eergisteren nog in de zon, ondanks de sunset dus denk dat het zeker prettig is dat ze erop zitten.
Zag dat het mooi weer wordt in Frankrijk, dus veel plezier van de shades en je auto en goede vakantie.

VG,
Berry

Koots

Lid
Thanks!

Fotootje:

imagescix.jpg

Achterraam is flink donker, maar heb nog geen auto gemist oid. Rijd ook veel op de spiegels maar wil ook met veel bagage naar achteren kunnen kijken. En dat lukt prima, ook met shade.

Bovenaan Onderaan