E
Ex-lid 2926
Het is erg leuk als een auto snel accellereert. Nog veel mooier is het als je op een motorfiets zit. Dan pas krijg je het idee wat echt snel betekent. Maar aan de andere kant; wat moet je in dit overbevolkte land met een snelle auto of motorfiets. Snel optrekken is leuk als de weg voor je vrij is. En na een paar keer ben je ook weer gewend aan die sensatie. En vrijwel altijd wordt je tempo bepaald door die vrachtauto voor je, of die automobilist(e) die voor het meten van de accelleratiecijfers geen horloge maar een kalender nodig is.
Daarom kan ik mij ook heel goed voorstellen dat je met een 1.2 TDI bij het stoplicht als eerste weg bent. De meeste andere weggebruikers rijden erg rustig of ronduit traag.
De 1.2 TDI is dus snel zat. Als je de prestaties een beetje benut behoor je tot het snellere segment op de vaderlandse wegen.
Daarom kan ik mij ook heel goed voorstellen dat je met een 1.2 TDI bij het stoplicht als eerste weg bent. De meeste andere weggebruikers rijden erg rustig of ronduit traag.
De 1.2 TDI is dus snel zat. Als je de prestaties een beetje benut behoor je tot het snellere segment op de vaderlandse wegen.