Effe voorstelle .....

ertromp

Forumguru
Ik heb zelf de 1.4TSI ook met DSG en een software aanpassing van TVS er op. Inmiddels een 35K mee gereden en vol lof er over.
De mijne is 2 jaar geleden nav een forummeeting met korting aangepast :D

@Corné de Kluijver Varsseveld is voor mij heel ver weg. Kun je zo'n kortingsvoucher ook aan een forumlid ter beschikking stellen? Dan rijd ik er een keer naar toe, met voucher, als er geen meeting is en TVS tijd voor me heeft. Dat zou super zijn!

@Corné de Kluijver Dat is echt niet handig voor mensen die verder weg wonen. Je korting ben je dan kwijt aan de benzine voor het ritje heen en weer. Kun je TVS niet vragen of ze ook vouchers uitgeven aan leden die zich van te voren voor een DSG update opgeven maar er niet kunnen zijn? Een maat van mij is er 5 sept sowieso bij en die kan de voucher dan prima voor me meenemen.

Opgelost ?

:)

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Gewoon naar de meeting komen! De tips and tricks die ik en de andere aanwezigen je kunnen geven voor je O2 zijn goud waard en daarnaast kun je nog VCDS aanpassingen laten doen :D
En het is gewoon gezellig om een hoop van die Skoda enthousiasten te leren kennen behalve hier op het forum. Een beeld bij de avatar is een stuk leuker

Gewoon naar de meeting komen! De tips and tricks die ik en de andere aanwezigen je kunnen geven voor je O2 zijn goud waard en daarnaast kun je nog VCDS aanpassingen laten doen :D
En het is gewoon gezellig om een hoop van die Skoda enthousiasten te leren kennen behalve hier op het forum. Een beeld bij de avatar is een stuk leuker

Ja, maar ik kan niet die dag: familiefeestje! Ik zie je een andere keer @ertromp

CDK

Forumguru
zoals @ertromp eigenlijk al zegt is zo'n voucher een beloning voor je komst naar de meeting. Als je maat komt dan mag hij dat best voor jou vragen hoor, zorg wel dat hij je naam, email en telefoonnummer weet ;)

Cordoba

Forumguru
Welkom BO, bij je openingspost had ik al zo'n idee dat je een zwarte Octavia combi hebt, en toen ik mijn ogen uitwreef, zag ik ook zoiets in je handtekening staan.

Bovenaan Onderaan