Effe voorstellen, Erik1977

Erik1977

Forumguru
Vandaag met VCDS het een en ander aangepast waaronder het inlezen van de trekhaak.

Daarnaast de volgende zaken gedaan:
* Elektrische achterklep niet alleen openen maar ook sluiten met de AB.
* Piep bij het openen van de achterklep uitgeschakeld.
* DRL verlichting in de achterlichten bijgeschakeld.
* CH/LH functie over gezet naar de koplampen ipv mistlampen.
* Bochtverlichting uitgeschakeld.

Helemaal happy de peppie. :D

ena

Forumguru
Waarom zou je bochtverlichting willen uitschakelen...?? Vind dat een geweldige functie!

Canon-Eye

Forumguru
Geweldige functie? Nee. Totaal maar dan ook totaal overbodig gedurende 95-99% van de tijd, zeker in gebieden met straatverlichting levert dit geen enkele positieve bijdrage. Het is bovendien verwarrend om zo'n koets een rotonde te zien nemen.
Zo wil ik niet over straat... Te hoog gadget-gehalte voor mij. :pardon:

En voor die laatste paar procent (tijdens sommige manoeuvres op een donker erf of zo) trek ik wel even de mistlampen aan.

ena

Forumguru
Geweldige functie? Nee. Totaal maar dan ook totaal overbodig gedurende 95-99% van de tijd, zeker in gebieden met straatverlichting levert dit geen enkele positieve bijdrage. Het is bovendien verwarrend om zo'n koets een rotonde te zien nemen.
Zo wil ik niet over straat... Te hoog gadget-gehalte voor mij. :pardon:

En voor die laatste paar procent (tijdens sommige manoeuvres op een donker erf of zo) trek ik wel even de mistlampen aan.
Ik heb mijn eerste Skoda nu in bestelling dus ken de functie niet van Skoda. Wel op mijn huidige auto (en vorige) deze functie al gehad, en vooral bij rijden in bergen, pas, dorpjes etc vind ik het persoonlijk uitermate handig en functioneel (en veilig). Maar goed, smaken verschillen gelukkig :)

Erik1977

Forumguru
Bij volledige duisternis kan ik me er iets bij voorstellen en zoals de situatie die jij omschrijft ook. Maar ik kom zo weinig bij duisternis in de bergen en op passen.

In de woonwijken met meer dan voldoende straatverlichting vind ik het net een kermis. Vandaar de keuze om het uit te zetten.

JeSko

Forumguru
Gewoon LED's in vlammen, oogt sjiek als je een bocht neemt en bovendien verlicht ik alle stoeprandjes, zodat mijn wielen gaaf blijven.

Bovenaan Onderaan