Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@driesp, wat een verschil zeg! Top dat je tevreden bent! optisch is er een grote winst behaald, wat ziet zo'n verlaagde Fabia er toch goed uit! Het lijkt qua verlaging bij de Fabia's meer te doen als bij de Octavia's, maar zal vast gezichtsbedrog zijn....
Ziet er super uit, en rijdt heerlijk!
maar ik moet wel even wennen aan drempels... in mijn herinnering had ik in de info van medeforummers gelezen dat dat niet zoveel zou uitmaken, maar ik moet toch flink wat rustiger over drempels heen dan voorheen (geen geschuur/geschraap, maar meer een soort van bonk, alsof de veerweg op is (moeilijk te omschrijven)).
geen punt, maar wel ff wennen
Je levert niet veel in op standaard. Dat was bij mijn F2 al niet zo en nu idem. Al voel ik nu wel wat meer verschil door de 17 inch. Heb mijn vrouw vandaag echter niet horen klagen, en dat is zo'n beetje de zeik (pardon: ik bedoel graad) meter
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.