Eibach Prokit 30mm: fabriek af !?

maf

Lid
Grappig! Mijn dealer gaf aan dat het sportonderstel (standaard rs en greenline) gewoon alleen kortere veren betreft... Met dempers zou het een heel andere prijs worden....

Daar zou je, nu ik erover nadenk, wel eens gelijk in kunnen hebben. Aanvankelijk zouden er bij Eibach verlagingsveren 30mm worden gemonteerd (stond ook op opdrachtbevestiging + bestelling leasemaatschappij) maar bij het ophalen vondt ik de verlaging tegenvallen. Dus samen met de verkoper onder de wagen gelegen en wat bleek...men had een compleet VAG sportsysteem besteld (veren + schokdempers) en deze eronder gezet. Achteraf nog hierover contact gehad met verkoper en die gaf inderdaad aan dat deze meerdere malen duurder was dan de ca. 500 eruo die ze hadden opgegeven maar dat was hun fout en de set mocht er gewoon onder blijven zitten., dank u!

@MAF: hierbij het artikelnummer van de sportsysteem wat er bij mij onder is gezet: FAA-629004
Is een artikelnummer & set die vanuit Skoda tjechie komt, zal je dus niet terug kunnen vinden in de standaard optie lijsten van Skoda. De dealer kan dit wel terug vinden in zijn lijst. Als je het google'd dan kan je het ook wel terug vinden.

maf

Lid
Volgens mij had ik in een ander draadje gezien dat dit artikel toch ruim € 750,- (toch?) kost. En dan moet het er nog onder.... Wordt me iets teveel. Ik kan van een medeforummer zijn oude RS veren overnemen en als die onder de mijne passen gaan ze er mooi onder. Toch iets verlaagd, iets strakker sturen en toch niet al te duur :-)

Bovenaan Onderaan