adee
Senior Member
@Skoda liefhebber 1 Ja, het rijdt echt fijn! Zou niet meer zonder willen.
Ja inderdaad, wat houdt je nog tegen?@adee
als ze een verlaging niet merkt... dat bevestigt alleen maar de kwaliteit van een Eibach-set én wat houdt je nu nog tegen voor een chipje er in te planten
een goede planning zodat bepaalde dingen "eventueel" samen "kunnen" gebeurenJa inderdaad, wat houdt je nog tegen?
WoW, dat ziet er mooi uit! Heb meteen de lease maatschappij (Alphabet)gevraagd of ik deze optie na bestelling mag toevoegen......helaas, na contract / bestelling mogen de Eibachs er NIET meer onder. Dus leasers, meteen opnemen bij de bestelling als je interesse in de Eibachs hebt.
Of gewoon laten monteren naderhand en zelf betalen er is niemand die het merkt en die erover zal zeuren. Ik zie regelmatig lease rijders die het zelf hebben laten doen zonder centje pijn en gezeur of iets anders
Staat er iets op stapel dan? Wil hier wel meer over weteneen goede planning zodat bepaalde dingen "eventueel" samen "kunnen" gebeuren
Of gewoon laten monteren naderhand en zelf betalen er is niemand die het merkt en die erover zal zeuren. Ik zie regelmatig lease rijders die het zelf hebben laten doen zonder centje pijn en gezeur of iets anders
Als je het in de lease mee laat nemen, betaal je er onder de streep toch zelf voor...