turboturbo
Forumguru
Zag je die vrachtwagen (?) achterop ook in je spiegel naderen? Enge ervaring lijkt me dat!
Leuk een afwijkende kleur.De materiële schade deze week af kunnen handelen en vandaag de nieuwe aanwinst op kunnen halen. Skoda Muntstad had nog een leuke Fabia 3 staan en een leuke deal kunnen sluiten
Bekijk bijlage 59945
Ik rij al vele jaren op niets anders dan Michelins - momenteel de CrossClimate. Met familie in Flevoland rij ik die bocht ook nogal eens en dat gaat prima met 100 op de standaard Greenline configuratie.De wekelijkse lange bocht in de A6 bij Emmeloord, kon weer met gemak met 100, terwijl ik met de fabrieksveren dan echt even van het gas moest.
Ik rij al vele jaren op niets anders dan Michelins - momenteel de CrossClimate. Met familie in Flevoland rij ik die bocht ook nogal eens en dat gaat prima met 100 op de standaard Greenline configuratie.
Vanachter niet hoor - d'r zitten OEM hulpveren onder. Maar pas sinds een jaar of 2, vanwege de caravan.die ligt wat lager
De Yeti voelde echt super robuust aan. De Fabia nu ook. Ik vind het echt veel prettiger. Maar dat zal ook zeker iets zijn dat per persoon kan verschillen