Eindelijk ; Angel Eyes + Xenon pakket samen op mijn fabia 1

Gisteren heb ik dan eindelijk de door mij bestelde Angel Eyes (nog bedankt voor de tip Jasper!) op de wagen laten plaatsen, niet zelf geplaatst. Wist niet zeker of ik de job goed zou kunnen klaren en heb toen gekozen om hier in Rotterdam Sky-Cars te laten werken aan de wagen.

De set zag er geweldig uit, maar... alhoewel er op de advertentie gerept wordt van een xenon-look door de gebruikte lampen, was het verschil met de witte led-ringen zodanig groot, dat ik samen met Mike (eigenaar van Sky-Cars) heb besloten om direct ook een xenon pakket te plaatsen.

Het resultaat is naar mijn mening geweldig, qua looks en qua rijplezier. Zoals Mike tegen me zei; als je eenmaal met xenon rijdt wil je echt niet meer terug naar halogeen.

Kijk en oordeel zelf:koffie:

100_9702.jpg

100_9705.jpg

100_9711.jpg

Na mijn vakantie hoop ik dan ook zowel de mistlampen als 'groot licht' ook met xenon te voorzien, alhoewel beide opties meer luxe zijn dan noodzaak.

En nu stop ik echt met het opleuken van de fabia, anders kan ik die vakantie vergeten!

Gieliovd

Forumguru
Ik kan maar een ding zeggen, fantastisch resultaat!

Echt verbluffend mooi ook met die LED ringen, ik viel er meteen eigenlijk voor dat ik ze zag!

Goede keuze ook die xenon kit. Wat betreft groot licht kan ik er in komen, mistlampen lijkt me onzin. Succes man!

Ik kan maar een ding zeggen, fantastisch resultaat!

Echt verbluffend mooi ook met die LED ringen, ik viel er meteen eigenlijk voor dat ik ze zag!

Goede keuze ook die xenon kit. Wat betreft groot licht kan ik er in komen, mistlampen lijkt me onzin. Succes man!

Het is maar dat ik dan geen 'kleurverschil' tussen de verschillende lampen wil, vandaar ook de gedachte om de mistlampen en 'groot licht' te vervangen met xenon. Echter meende ik op het forum eerder te lezen dat wit halogeen of led-lampjes ter vervanging van halogeen ook als oplossing golden. Wellicht doe ik dat wel voor de mistlampen en laat ik het groot licht voor wat het is, aangezien ik groot licht echt bijna nooit gebruik (behalve soms tegen mede-autogebruikers die mij meer dan eens verbazen met rare capriolen op de weg :ot:)

Bedankt voor de complimenten, hoop dat je na je reis weer een wagen vindt waar we weer lekker veel over kunnen lezen (hint...)

zefke

Lid
Ziet er heel mooi uit!

Ik zou wel ook nog een paar euro er tegen gooien om die gedeukte kentekenplaat te vernieuwen, want dat past er nu helemaal niet meer bij!

suc6
Paul

Ziet er heel mooi uit!

Ik zou wel ook nog een paar euro er tegen gooien om die gedeukte kentekenplaat te vernieuwen, want dat past er nu helemaal niet meer bij!

suc6
Paul

hahaha ik moet je zeggen; toen ik de foto zelf hier plaatste heb ik eigenlijk pas gemerkt dat mijn kentekenplaat er zo (slecht) uit zag... Probleem is dat er wel meerdere buurmannen en -vrouwen zijn die niet echt goed kunnen parkeren... Na de vakantie is de apk-beurt weer aan de orde, dus dan laat ik dat ook even fixen.

cvegreen

Forumguru
Ik vind dat ook wel super mooi staan op zo'n F1 , alleen jammer dat al ons geld momenteel in ons huis kruipt en misschien nog een klein dichtbij vakantie . Maar daar zijn we nog niet aan uit , want het weer moet toch wel wat beter zijn dan hier het geval is , en dat is nu net het probleem met korbij vakantie , dat het weerbeeld dan ook ongeveer hetzelfde is als hier . We zien nog wel.

Weet je of dit ook bestaat voor een FII? Ik vind het echt heel mooi.

Ik heb net even voor je gekeken op zowel liontuning als ebay, maar helaas niets over angel eyes voor de fabia 2. Nu moet ik ook zeggen dat de koplampen van de F2 er af-fabriek al geweldig uit zien qua looks, dus ik zou zeggen, installeer i.p.v. nieuwe koplampen gewoon alleen een xenon-kit. Dat alleen zou volgens mij al een te gek effect geven op de wagen.

Ik heb net even voor je gekeken op zowel liontuning als ebay, maar helaas niets over angel eyes voor de fabia 2. Nu moet ik ook zeggen dat de koplampen van de F2 er af-fabriek al geweldig uit zien qua looks, dus ik zou zeggen, installeer i.p.v. nieuwe koplampen gewoon alleen een xenon-kit. Dat alleen zou volgens mij al een te gek effect geven op de wagen.

http://milotec.de/index.php?cat=c30....html&XTCsid=5a437a068118234f312e47d023a6b1dc
Ik zou zeggen kijk eens even hier, volgens mij zijn op deze pagina angel eyes voor de Fab 2 te vinden. Zou erg benieuwd zijn naar het resultaat, zou dit ook wel vet voor de mijne vinden.

ziet er erg mooi uit. mag ik vragen wat dit kost om dit te laten doen bij Sky-Cars

Xenon-kit met 2 jaar garantie + inbouwen heeft 180 euro gekost, wat ik zeker een redelijke deal vond aangezien het xenon-pakket wat gebruikt is al 150 euro kost op hun website.

Tuurlijk kan het goedkoper, maar vaak is het dan allemaal net wat minder professioneel en ver van je huis (Sky-Car ligt 5 straten verderop bijvoorbeeld :680:)

geen spam ofzo hoor maar kijk eens op hun website ; www.sky-xenon.nl

Angel Eyes zijn overigens erg heftig op de Fab I. Denk dat ze voor de fab2 nog niet bestaan dan:(
Angel Eyes niet, maar projectielampen (lenzen) wél.
Als je de optie meedraaiende koplampen bestelt, krijg je projectielampen i.p.v. reflector units.

Voor zo ver ik heb kunnen opzoeken blijven het echter halogeenpitten, en geen Xenons.

joergarms

Senior Member
balen is dat, kom ik na 3 maanden ook weereens kijken, staan de foto's er niet op. ik wil ze graag ff bekijken, want het is namelijk iets waar ik nog steeds over twijfel.
Ds bij deze de vraag, pictures please!!

balen is dat, kom ik na 3 maanden ook weereens kijken, staan de foto's er niet op. ik wil ze graag ff bekijken, want het is namelijk iets waar ik nog steeds over twijfel.
Ds bij deze de vraag, pictures please!!

haha ik kom na 3 maanden ook weer eens kijken op het forum, dus mijn oprechte excuses! Ik zal proberen vandaag nog nieuwe foto's te maken van het pakketje en plaatsen op het forum. Laatste tijd (helaas) niet al teveel veranderd aan mijn Fabia, maar er zijn nog wel een paar puntjes waar de i op gezet zullen worden! Wordt vervolgd!

Nou, de pictures worden morgen weer zichtbaar, maar eigenlijk met een ander doel mensen.. Moet met pijn in mijn hart de Fabia weg doen, in verband met een lease-auto van de werkgever. Altijd leuk natuurlijk een nieuwe auto, maar heb toch met veel plezier gereden in mijn Fabia, prachtwagen blijft het..

Nog niet op marktplaats gezet, aangezien ik ook op dit forum de nodige uren heb doorgebracht wil ik de wagen eerst hier aanbieden en kijken of er een liefhebber is voor mijn Skodje (zoals mijn vriendin hem altijd heeft genoemd).

Foto's volgen dus nog, maar allereerst even de belangrijkste zaken:

Skoda Fabia 1.4 MPI Comfort van november 2000 met
130.000 kilometers gereden (net nieuwe APK) met de volgende bijzonderheden:

- airconditioning
- cruise control
- elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels + ruiten voor
- 17 inch originele Seat Leon TopSport lichtmetalen velgen (met andere kapjes uiteraard) met 4 splinternieuwe banden (nog geen 7000 km. op gereden)
- Sony Stereo Sound MP3/USB/IPOD radio + stereo-installatie t.w.v. €500 (met bon en garantie uiteraard)
- middenarmsteun met opbergvak
- Xenon-verlichting (waar dit topic over gaat/ging) met exclusieve Angel Eyes koplampen die elektrisch verstelbaar zijn
- onlangs (3 weken geleden) een megabeurt gekregen als verwenning: alle remonderdelen (!) plus alle filters (!) zijn vervangen met nieuwe onderdelen. Heeft de uberluxe Shell Helix Plus als olie meegekregen en rijdt gewoon als een zonnetje
- distributieketting; dus onderhoudsvrij!
- Derde eigenaar, 14 maanden geleden gekocht van de tweede eigenaar, die de wagen vanaf maart 2001 in haar bezit had
- auto ziet er zowel van binnen als van buiten bijna nieuw uit! Net nieuwe chromen kentekenhouder gekocht naar aanleiding van Zefke's opmerking eerder :)

Vast wat dingen die ik vergeten ben om op te noemen, maar zoals uit het profiel blijkt is de wagen gewoon een zonnetje. Helaas zonde om de wagen uit sentimentele redenen in de garage te laten staan.

Vraagprijs is €5500 (wat betekent dat deze prijs mij dus zou bekoren om de wagen echt weg te doen, weinig onderhandelingsmogelijkheden denk ik).

Foto's komen dus, en de Fabia gaat :(

Nou vandaag maar even de foto's gemaakt, mochten er nog vragen zijn beantwoord ik ze heel graag. Nog een optie die ik vergeten was te melden :

- centrale vergrendeling met inklapbare sleutels (tweemaal)
- mistlampen
- originele Skoda lichtunits worden ook meegeleverd!

en nu de foto's :

100_0177.jpg

100_0176.jpg

100_0175.jpg

100_0178.jpg

Bovenaan Onderaan