Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eindelijk ; Angel Eyes + Xenon pakket samen op mijn fabia 1
De kentekenplaat is beter als de vorige keer :grin:, maar de foto's zijn minder. Vorige keer had je mooie foto's met het licht aan, kwamen de eyes echt tot hun recht. Nu vindt ik ze wat minder. :ahum:
De kentekenplaat is beter als de vorige keer :grin:, maar de foto's zijn minder. Vorige keer had je mooie foto's met het licht aan, kwamen de eyes echt tot hun recht. Nu vindt ik ze wat minder. :ahum:
Ja ik moet zeggen, ben ook niet echt happy met de foto's, maar heb ze ook erg snel voor het gaan naar mijn werk genomen in alle haast (5 minuten eerder uit huis zou zoveel schelen :smirk zal in de loop van deze week eens op een mooi heldere dag nieuwe foto's maken).
Heb trouwens nog niet echt een reactie gehad over de prijs? Zit ik een beetje goed als het gaat om mijn gevraagde prijs, kenners zat hier op het forum? Toch veel optie's moet ik zeggen, zeker als ik het vergelijk met nieuwere modellen van bijvoorbeeld renault (clio) en seat (ibiza).
Na nog geen acht maanden heeft de CCFT van mijn rechter "verstraler" het begeven.
I.p.v. mooi en helder wit licht hij nu flauw rood op.
Volgens de Duitse handelaar bij wie ik die koplampen gekocht heb gelden voor koplampen en achterlichten slechts 6 maanden "gewärhleistung".
Hij ging wel bij de fabrikant informeren wat de herstelkosten gaan bedragen.
Ik houd jullie gëinformeerd.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.