Eindelijk besteld, Super Combi greenline tdi (alleen nog leerkleur kiezen)

rickvandevelde

Senior Member
Eindelijk is mij Superb besteld.
Ik kan niet wachten om erin te mogen rijden.

Uitvoering Superb Combi ambition buisiness greenline 1.6 tdi
Kleur is zilver metallic (verplicht binnen onze organisatie)
Opties:
Bleutooth.
Electrisch verstelbare stoelen met geheugen.
Stoelverwarming.
Leer achteraf
17"venus velgen (achteraf)
Reservewiel, krik etc. (achteraf)
Afneembare trekhaak (achteraf)
MAD hulpveren

Ik weet alleen nog niet welke kleur leer het moet worden, ik zit te twijfelen tussen zwart met witte stiksels of bruin leer.
Iemand advies???

Ik snap dat je niet kunt wachten erin te rijden; het is namelijk iedere keer weer genieten!
En voor wat betreft kleur leer. Ook ik zou in combinatie met zilvergrijs kiezen voor zwart, maar uiteraard blijft dat een kwestie van smaak.

Sjefke

Nieuw lid
Hoi, ik heb ook zilvergrijs gekozen, vrijwillig ;) en twijfelde ook tussen zwart en bruin leer.

Hoor ook vaker zwart icm zilver - leek mij te sober. Zwart is "alleen maar leer", verder niet spannend.
En ja, smaken verschillen dus heb ik mustangbrown gekozen, kleur 4816.
Omdat het er wel uit mag springen. Een voorbeeld:
18.jpg

Foto's van complete bekleding staan op de website van Leder Inbouw NL
(en volgens mij precies dezelfde kleur als in de brochure "Superb Accessoires", pagina 13)

woensdag a.s. komt de auto en kan ik desgewenst een foto sturen
Groeten

SweetRevenge

Actief lid
Ik zou ook voor zwart gaan.
Persoonlijk vind ik de combinatie zilvergrijs en bruintinten niet geslaagd. Rood zou ook nog kunnen, maar dat is dan weer meer iets voor een sportievere auto.

Maar, zoals reeds eerder gezegd, het is allemaal een kwestie van smaak.

Kensel

Forumguru
Gezien de lakkleur zou ik inderdaad ook voor zwart gaan. In het verleden ook deze combinatie gehad (met Ibiza ST Ecomotive) zonder spijt!

RayDelft

Forumguru
In bruintinten moet je het denk ik niet zoeken. Denk eens aan donkerblauw als je geen zwart wilt. Rood zou zoals al is opgemerkt ook kunnen.

serious

Nieuw lid
Ikzelf heb een witte SCII met "dark graphite" (heul donker grijs, mat) leer met witte stiksels....
ben er erg content mee!
Zo gauw je hem hebt: Foto's!

SweetRevenge

Actief lid
@RayDelft: Ook een goeie van jouw, donkerblauw. Had ik zo snel niet aan gedacht, maar het is wel een mooie combinatie.

rickvandevelde

Senior Member
Donkerblauw?? had ik zelf nog niet aan gedacht.
Vraag me wel af of dit mooi staat.
Ik ga is googelen of ik een auto kan vinden met donkerblauw leer, maar als iemand een voorbeeld heeft van een auto met donker blauw leer.........................fotootje.

Koots

Lid
Hoi, ik heb ook zilvergrijs gekozen, vrijwillig ;) en twijfelde ook tussen zwart en bruin leer.

Hoor ook vaker zwart icm zilver - leek mij te sober. Zwart is "alleen maar leer", verder niet spannend.
En ja, smaken verschillen dus heb ik mustangbrown gekozen, kleur 4816.
Omdat het er wel uit mag springen. Een voorbeeld:
18.jpg

Foto's van complete bekleding staan op de website van Leder Inbouw NL
(en volgens mij precies dezelfde kleur als in de brochure "Superb Accessoires", pagina 13)

woensdag a.s. komt de auto en kan ik desgewenst een foto sturen
Groeten

Hi Sjefke, heb je auto inmiddels en heb je een foto van het interieur? Heb op de site Leder Inbouw Nederland de kleur irl gezien (heb deze ook besteld op mijn Superb) maar alsnog beniewd hoe het eruit ziet in een Superb?

rickvandevelde

Senior Member
Ik ben heel benieuwd hoe de kleur Mustang brown staat op de superb.
Zou het leuk vinden als je een foto van de auto met het leer wilt plaatsen.
Ik ben positief jaloers dat je de auto woensdag al mag ophalen, ik moet nog tot oktober wachten.........grrrrrrrrrrrr

Sjefke

Nieuw lid
Heren,

geprobeerd maar krijg geen foto's vanaf vakantieadres geüpload
Volgende week staan ze hier
4k op de teller en stap iedere dag zalig in!
Regards from La France

Sjefke

Nieuw lid
Hier is ie dan;

ook donkerblauw is kanshebber geweest, hebben wij toch afgeketst ivm rest van interieur
Mustangbrown icm zilvergrijs;
4816-01.jpg 4816-02.jpg

Veel plezier met de voorpret, hoewel oktober nog een eindje weg is
Groet, Sjefke

Koots

Lid
Helemaal goed zeg! Blij dat ik deze ook heb gekozen. Ik krijg dan nog zwarte stiksels, en mijn Superb wordt Platin Grey.

Ziet er netjes uit! Wederom valt mij het bijzonder nette werk van Leder Inbouw Nederland op; ook bij mijn S2C zit het leer er super in nadat hij daar onderhanden is genomen. Have fun!

Bovenaan Onderaan