Eindelijk besteld, Super Combi greenline tdi (alleen nog leerkleur kiezen)

Koots

Lid
Bij mijn Superb wordt het door de dealer gedaan, geen idee eigenlijk of zij het ook uitbesteden aan Lederinbouw. Volgens Hegeman in Arnhem werd het door de importeur gedaan.

De importeur is inderdaad de aansturende/coördinerende partij. Als er leer achteraf wordt ingebouwd, wordt dat vrijwel altijd door Leder Inbouw Nederland gedaan (kijk maar op de website of je kleurenstaal herkend) omdat de importeur een contract heeft afgesloten met deze partij. Zoals gezegd leveren zij zeer net werk en zit je interieur heel netjes in het leer. Oftewel; het weekje extra wachten zeker waard!

Koots

Lid
Heb in ieder geval op hun website "mijn" kleur en code gevonden, die mij in Nijmegen ook is getoond. Zou dus helemaal goed moeten komen. Zin an!

Sjefke

Nieuw lid
Als een zonnetje, geen centje pijn.
Opvallend hoe het verbruik bij 110 in z'n 6 een totaalbereik van bijna 1000km gaf.
Volle bak bagage, 4 personen en landschap meegeteld dan he, zijn toch de leuke ritten om een nieuwe auto te testen.

Verder zalig rijgedrag en uitstekende prestaties. Zal wel nieuwigheid zijn maar prima performance voor een 1.4tje

Ben erg benieuwd naar de nieuwe superb hatchback, deze heeft iig een prima balans zakelijk/familie

Bovenaan Onderaan