Oke, zou kunnen. Hij komt uit aug 2008, dus precies 10 jaar oud nu.
de werkzaamheden door een dealer laten uitvoeren met beroep op coulance... Heeft het nou zin om vooraf bij de dealer om een coulance regeling te vragen of is dat iets wat je beter achteraf bij PON zelf kunt proberen?
Oke, dat ga ik proberen inderdaad. Weet je nog wat je kwijt was per raam? en heb je dan gelijk alle ramen laten doen?
Volgens mij hebben de VW Golf, Seat Ibiza en de Octavia 1 hier last van. Bij mijn toen 25 maanden oude Ibiza (jaja 1 maand uit de fab. garantie) ging eerst het rechter raam kapot. Toen zo'n 170 euro (toen moest het hele binnenwerk nog vervangen worden). Vanwege coulance moest ik denk ik zo'n 80 euro betalen. Een jaar later ging het linker raam kapot. Toen kon inmiddels een gedeelte van het raamwerk vervangen worden. Kosten ook nog zo'n 80 euro. In die tijd verlangde ik enorm terug naar de gewone handbediening!
Later zag ik inderdaad toevallig de radar uitzending en heb toen een groot deel terug gekregen. De dealer kwam daar toen zelf mee, en die heeft het toen ook allemaal geregeld. Niet alles terug gekregen, maar wel een hoop.
succes met je claim
Vreemd dat je uiteindelijk niet het gehele bedrag hebt terug gekregen ?
Nicht van mij met toendertijd haar Golf heeft al haar rekeningen volledig vergoed gekregen !!
Dus arbeidsloon en materiaal !! En was toen al ruim 4 jaar oud toen dit zich afspeelde !
Zou haast gaan denken dat je dealer zijn gemaakte kosten heeft ingehouden !?
citaat uit logboek:Weet je nog wat je kwijt was ...
Vreemd dat je uiteindelijk niet het gehele bedrag hebt terug gekregen ?
Nicht van mij met toendertijd haar Golf heeft al haar rekeningen volledig vergoed gekregen !!
Dus arbeidsloon en materiaal !! En was toen al ruim 4 jaar oud toen dit zich afspeelde !
Zou haast gaan denken dat je dealer zijn gemaakte kosten heeft ingehouden !?
Een ander geval is het wanneer kort geleden de spanning van je batterij geweest is.
Blijkbaar vergeten de raamheffers dan waar je portier stopt. Dit vertaalt zich inderdaad in het feit dat je aan de knop van je raammechanisme moet blijven trekken tot je ruit boven is.