Hoi forumleden, hopelijk kunnen jullie me uit de droom helpen. Na 30 jaar Passat gereden te hebben ben ik sind febr 2012 overgegaan op een skoda octavia van juni 2007. Uitvoering is 2 ltr diesel station uitvoering. De auto bevalt tot nu toe goed. Vandaag een nieuwe accu laten plaatsen bij een accuboer. Nu valt het me op dat de kofferbak ontgrendeling niet meer werkt. Dus de achterklep gaat niet meer open. Tevens kan ik vanaf de bestuurdersdeur de ramen niet meer bedienen. De rechterramen laten zich wel indivudueel per deur bedienen. Dit geldt niet voor de linkerdeuren. Als ik de auto met ab afsluit gaat dit wel goed alleen de richtingaanwijzers doen dan niets. Gewoon richting aangeven werkt wel. Ook de alarmlichten werken normaal. Ik verwachte dat er ergens een zekering defect was. Zowel in de zekeringenkast onder de motorkap alsook links in het dashbaord geen defect exemplaar gevonden. Zitten er nog ergends zwevende zekeringen die dit kunnen veroorzaken. Ik ben al even bij de dealer geweest om een afspraak te maken voor een navilock en meteen dit probleem aangekaart. Ze hebben een uurtje gezocht maar konden zo 1, 2, 3 niets vinden. Hebben het inprincipe doorgeschoven naar de inbouwdatum van de navilock, maar zo zonder te openen kofferdeksel is het toch verrekte lastig. Herkent iemand dit probleem.