Betekent dit dan ook dat, als je accu leeg is, ook e.e.a. het niet meer doet? Ook niet na opladen van de accu?
In mijn vorige auto uit de 20-e eeuw kon je gewoon de lege accu uit de auto halen, thuis opladen en weer terugzetten. Nu lijkt dat niet zonder gevaren.
Neem mij dan maar een stekkie mee........Ik vraag het even na bij het tuincentrum.
Wat natuurlijk heel goed het geval kan zijn, is dat door het loshalen van de accupool alle "comfortinstellingen" weer op fabrieksinstelling gezet zijn. Ofwel: instellingen aan automatische deurvergrendeling etc. die op verzoek van de vorige eigenaar wellicht zijn aangepast, zijn ongedaan gemaakt.
Als het goed is, springen alle deuren weer van slot zodra je de sleutel uit het contact trekt. Dat is wel handig, mocht dat niet gebeuren dan is dat met VCDS zó ingesteld.
dit gebeurd niet want dan zou als de dealer iets aan de auto moet doen en daarvoor de accu los moet halen alles weer opnieuw moeten zien te coderen inclusief misschien door de eigenaar ooit eens aangepast instellingen.