Electronica vraagje

Meteen nog een vraagje mbt electronica, sinds het vervangen van het rechterraam mechanisme (compleet met nieuwe plaat) valt af en toe de bass weg, nu zijn mijn speakers aan vervanging toe, maar tot dat moment had ik wel gewoon bass.
Dit gebeurt ook als de radio aanstaat op alleen de accu, dus geen draaiende motor en stilstaand.

Tweeters doen het overigens wel gewoon.
 
Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Klinkt als een slecht contact of kabelbreuk in die deur, zal waarschijnlijk gebeurd zijn toen je t raammechanisme vervangen hebt. Ik had hetzelfde met de bestuurderskant, dat heb ik opgelost met wat contactspray in de stekker in de deur.
 
Paneel gaat er toch weer vanaf, ga de moeren/bouten vervangen met universeel clips en was vergeten het mechanisme goed in te vetten, dus kan ik meteen de kabelboom + die van r.a goed nakijken
 
Passen speakers van nieuwere modellen Fabia ook in een 6y5? Gister nagekeken en kabels zijn goed, foam randen zijn gescheurd en als ik de linker speaker in druk, dan krijg ik wel weer bass, dus het zit in de speaker zelf, foamranden kan ik vervangen maar weet niet of dit de oplossing zal bieden.
 

Hakar

Donateur
Geen klip en klaar antwoord.
Ik zie wel verschil in de onderdeel nummers tussen bijvoorbeeld
Bj 2005 5J0051416A

Bj 2012 6R0035453A

Bj 2018 5JA035411E

Hoogte / diepte en diameter zullen mogelijk afwijkend zijn en zouden door hoogte / diepte misschien van invloed kunnen zijn op de wel of geen vrije loop van het raam.
Diameter geeft dan weer dat je eventueel moet gaan aanpassen om het in de deurplaat te monteren.
 
Bovenaan Onderaan