Ook ik mag een nieuwe auto uitzoeken en ga weer voor een Octavia. Mijn "oude" Octi is van 2006 en betreft een hatchback 1.9tdi, Elegance uitvoering. Nu wil ik in de 20% bijtelling gaan rijden en heb ik vorige week in de 1.6tdi gereden. Ik moet zeggen dat dit me alles behalve tegenvalt. Hij is stiller en qua vermogen/koppel lever je niks in. Alleen de schakelmomenten zijn anders maar dat went snel.
Nu heb ik al even zitten kijken bij de Greenline Businessline en wat ik jammer vind is dat je geen Xenon kan krijgen als optie en elektrische stoelverstelling, dit ivm een kleinere wederhelft. Jammer maar helaas. Hier kan ik wel mee leven.
Voor de volgende opties ben ik er nog niet over uit:
-17 inch velgen (alleen weet ik nog niet welke???);
-navigatie admundsen of columbus, ben ik ook nog niet uit ivm diefstalgevoeligheid van columbus;
Daarnaast vind ik het erg jammer dat de lichtassisent(coming home) niet op de greenline businessline kan.
En klopt het dat als een onderdeel als accessoires wordt aangemerkt deze niet meetelt bij je bijtelling? Als het als optie wordt aangemerkt wel, maar accessoires niet???
Nu heb ik al even zitten kijken bij de Greenline Businessline en wat ik jammer vind is dat je geen Xenon kan krijgen als optie en elektrische stoelverstelling, dit ivm een kleinere wederhelft. Jammer maar helaas. Hier kan ik wel mee leven.
Voor de volgende opties ben ik er nog niet over uit:
-17 inch velgen (alleen weet ik nog niet welke???);
-navigatie admundsen of columbus, ben ik ook nog niet uit ivm diefstalgevoeligheid van columbus;
Daarnaast vind ik het erg jammer dat de lichtassisent(coming home) niet op de greenline businessline kan.
En klopt het dat als een onderdeel als accessoires wordt aangemerkt deze niet meetelt bij je bijtelling? Als het als optie wordt aangemerkt wel, maar accessoires niet???