Elektrische achterklep met signaal bij openen...KAN DAT UIT?

Antera

Donateur
Huidige lijst:

Ben voor meer via whatsapp enz bereikbaar voor vragen : +31615228709

Bijlagen

• MQB VCDS 1.2h.pdf
    205,6 KB · Weergaven: 91
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Zojuist de super mooie en splinternieuwe Superb 2 Combi van @Mr_McPhisto thuis gehad.
Mooie kleur trouwens dat Metal Grey :thumbsup:

Geluid bij openen en sluiten middels VCDS uitgezet en tevens sluiten met de knop in de auto aangezet en sluiten met de afstandsbediening aangezet. Weer een tevreden Skoda rijder :D

Superb 333

Nieuw lid
Zojuist de super mooie en splinternieuwe Superb 2 Combi van @Mr_McPhisto thuis gehad.
Mooie kleur trouwens dat Metal Grey :thumbsup:

Geluid bij openen en sluiten middels VCDS uitgezet en tevens sluiten met de knop in de auto aangezet en sluiten met de afstandsbediening aangezet. Weer een tevreden Skoda rijder :D

Beste ertromp, ook ik ben een gelukkige bezitter van een Superb combi ll, in dit geval een exemplaar uit 2011 Elegance Businessline 1.8 tsi. Ik wil wil ook graag mijn achterklep kunnen bedienen (dicht) via de AB of knop op de middenconsole. Begrijp ik het goed dat ik bij jou aan het goede adres ben?

Antera

Donateur
Dat kan je @ertromp (apeldoorn) laten doen maar ook bij onder getekende (breda) afhankelijk waar je woont misschien de een dichterbij dan de ander

Antera

Donateur
Bel of whatsapp me desnoods op +31(0)615228709

Overdag werk ik savonds kan je wel bij me terecht of zaterdagochtende in de werkplaata

Clipstra

Nieuw lid
Ja door ertromp zeer gast vrij ontvangen en erg uitgebreid naar alle opties gekeken. Ik ben nog wel blij met mijn vrachtwagen piepjes van de klep. En natuurlijk erg blij met de het sluiten vd klep met de AB. :-)

Mr_McPhisto

Actief lid
Zo, ik ben weer terug in het land. Bij Ertromp is mijn wagen even flink doorgelicht! Wat een mooi programma zeg dat vcds programma. Alarmhoorn bij openen achterklep er af kunnen halen, via sleutel en console nu ook sluitbaar en de hele wereld kijkt je aan:'meneer, uuh uw klep staat nog open', piep piep en dicht:'dank u', zeg je dan! haha maar ideaal hoor dit.
Bedankt mensen hier en metname de heer Tromp!

Mr_McPhisto

Actief lid
En morgen mijn zomervelgen er weer op. Ben benieuwd hoe dat staat! Kan ik eindelijk mijn profielfoto aanpassen! Ow ja en sorry, heeft niets met topic te maken, maar is wel mooi! Succes!

Yargo

Actief lid
Kun je met vcds de spiegels van een Superb 2 altijd laten inklappen bij het sluiten? Dat staat in die lijst van Antera hierboven. Dat zou ik wel graag activeren. Zijn er soms mensen rond Gent (België) met VCDS?

dirksan

Actief lid
iemand met een VCDS in regio Brussel - Leuven - Mechelen die mijn kofferklep kan aanpassen ?

micky

Forumguru
Als iemand met verstand van zaken en met een originele kabel kan het bijna niet fout gaan, dealer kan het niet overschrijven
ALS... @ertromp het voor je wil doen zal hij vast vandaag nog wel reageren, maar misschien heeft hij slechte zin vandaag ;)
Maar je kan het hem natuurlijk ook vriendelijk in een privé berichtje vragen :)

Lees nu pas dit draadje, meen je echt dat de dealer dit niet kan overschrijven (bij Skoda)? dat is namelijk in het verleden met mijn Audi A4 wel gebeurd originele Ross-tech kabel. sindsdien ga ik er dus ook vanuit, maar het zou me een stukje geruster maken als ik weet dat dit echt niet kan bij Skoda..

CDK

Forumguru
@micky, heb het tot nu toe nog niet meegemaakt, wel dat het comfortblinken van 5 weer naar standaard 3 was gegaan, maar ff een reset in je maxidot doen lost dit op :)

Bovenaan Onderaan