Herperduin
Forumguru
Ook ik heb het idee dat een forum iets is om ervaringen te delen en ook om van te leren. Het leren kan zijn “on topic” en puur op beantwoording van de vraag maar ook soms op de vorm van een bericht en/of taalkundige juistheid. Daarmee naar mijn mening niet “off topic” want naar aanleiding van het topic en de Posts erin.
Leren gaat soms beter met een vorm van humor. Mijn humor is wellicht vaak van een bedenkelijk niveau maar gelukkig ben ik me daarvan bewust . Ík ervaar het forum tot dusver als prettig en leerzaam. De kunst is soms ook om door de berichten en boodschappen heen te lezen en ook dingen te leren waar ik in eerste instantie niet naar op zoek was…
Leren gaat soms beter met een vorm van humor. Mijn humor is wellicht vaak van een bedenkelijk niveau maar gelukkig ben ik me daarvan bewust . Ík ervaar het forum tot dusver als prettig en leerzaam. De kunst is soms ook om door de berichten en boodschappen heen te lezen en ook dingen te leren waar ik in eerste instantie niet naar op zoek was…