@Rutger0706 heb ik ook gedaan, volledige set, alleen het stuurlogo gebruikt. De rest van de stickers daar hebben de kinderen zich aan gewaagd.
Naafkapjes en het logo aan de voor en achterkant origineel.
Ik had de logo's voor- en achterop al vervangen voor originele (ebay obv onderdeelnr) zoals eerder in dit topic al te zien was. Voor het stuur en de naafkappen heb ik bij Aliexpress aangeklopt. Het nieuwe logo op het stuur zit inmiddels over het originele heen geplakt. Met dank aan Ali
Voor de naafkappen dacht ik ook originele kappen met het nieuwe type logo te bestellen, maar omdat de oude niet heel mooi meer waren en er bij het setje van Ali ook 4 stuks zaten van hetzelfde formaat als de naafkappen heb ik het toch geprobeerd.
Met een dun mesje het oude logo van het kapje af gewipt, daarna de lijmresten verwijderd en goed ontvet met remreiniger. Vervolgens het nieuwe logo van Aliexpress erop geplakt en dat bij alle 4 zo gedaan. Ik ga voorlopig lekker met deze rijden. Het ziet er prima uit en ik denk niet dat het er snel af valt. Mocht dat wel gebeuren dan komen er wel originele.