En dan klapt ineens je achterruit eruit

Jee13

Forumguru
Klopt er zijn veel passats 3b/bg geweest met klappende achterrruiten

Zelf keer gehad met een aanrijding waarbij iemand achterop mijn passat was geknald, daar sprong na 2 dagen de achterruit terwijl deze in de werkplaats stond bij schadebedrijf

Belangrijk is dat wanneer ruit vervangen wordt goede kit wordt gebruikt met een juiste verdeling.

Nu ben je in ieder geval af van die lelijke randjes waar iedere O2 last van heeft op de achterruit

Derk

Forumguru
Hahah idd. Gister belde ze op. Meneer u heeft van fabriek af getinte ramen en wij leveren alleen een niet getint raam.:maakmegek: Ik zei dan hebben we een probleem want er komt toch echt GEEN niet getint raam in.
Dan moeten we even de Skoda dealer bellen of hun er een op voorraad hebben. Kijk jullie snappen het zei ik hahaha.
Nu komt er woensdag een getint raam in af Skoda fabriek. Zo kijk als je je mond niet open doet knallen ze er gewoon maar wat in wat hun uitkomt. Nou NIET dus hahahaha.

Eemspoort

Forumguru
Als je auto stil staat en dit gebeurt, sta je raar te kijken, idd.
Ik heb het eens tijdens het rijden gehad, dan schrik je je helemaal het apelazarus.
Was met mijn Citroën C5 break. Daar kan het ruitje apart van open. Schijnen ook wel vaker spontaan te klappen.
Ineens een klap en het werd gelijk koud in de auto. Was in het najaar en de achterruit-verwarming stond niet aan.
Als je dan net uit Bremen bent vertrokken naar Dieren, dan is het ineens een lange rit met die herrie, uitlaatgassen en kou. Gelukkig kon de kachel het wel een beetje voor werken, maar leuk is anders...

Afijn, succes met het hele verhaal, hopen dat het niet weer gebeurt!

Blackokkie2

Forumguru
Hahah idd. Gister belde ze op. Meneer u heeft van fabriek af getinte ramen en wij leveren alleen een niet getint raam.:maakmegek: Ik zei dan hebben we een probleem want er komt toch echt GEEN niet getint raam in.
Dan moeten we even de Skoda dealer bellen of hun er een op voorraad hebben. Kijk jullie snappen het zei ik hahaha.
Nu komt er woensdag een getint raam in af Skoda fabriek. Zo kijk als je je mond niet open doet knallen ze er gewoon maar wat in wat hun uitkomt. Nou NIET dus hahahaha.
Toch netjes dat ze erover bellen, de kneuzen van Carglass hadden er waarschijnlijk blind een niet getint exemplaar in geplakt.

Wijnand850

Forumguru

Dat heb ik ook een keer gehad. Stond in een parkeergarage in Zwitserland, kom je terug ligt de hele achterruit aan diggelen. Hij zat er overigens nog helemaal in, er was geen inslagpunt te zien. Oorzaak is onbekend, inmiddels gaat het alweer een jaar of vijf goed....geplaatst door Carglass waar ik, ondanks een riant taalprobleem (franstalig deel) keurig geholpen ben.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan