En nog een bestelling...

Henny

Actief lid
Re: Spannend...

@ De Ware: Ja hoor geniet nu al haast een week van de nieuwe Octavia! Wanneer zien we de andere Storm blue Octavia in Zuid-Holland rondrijden?

@ Erikje: Spannend! Nog even afwachten dus. Erg benieuwd naar de foto's! Duurt trouwens best lang die leerombouw. Bij mijn broer is onlangs z'n nieuwe Prius van leer voorzien in 1 dag!

Erikje

Actief lid
Re: Spannend...

Henny, klopt, duurt vrij lang. De reden daarvoor is volgens Car Comfort de ASS-maatstoel: het patroon moeten zorgvuldig gemaakt worden en liggen dus niet klaar zoals dat voor de standaard(sport)stoelen van de O2 wel het geval is.

Dutch4x4

Senior Member
Re: Foto\'s...

Achterbank eruit? Doe je aan gewichtsbesparing om straks maar zo hard mogelijk te kunnen? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

Dutch4x4

Senior Member

O, over dat sportstuur: ik zie dat dat hetzelfde werkt als bij de O1. Mijn sportstuur is ook identiek aan dat van de RS, alleen zonder de sportieve gaatjes in het leer (die ik niet eens zo mooi vind). Dat is bij het sportpakket van de O2 dus ook zo!

Erikje

Actief lid

De achterbank is alleen maar uigehaald omdat ie met leer bekleed moet worden.... wordt dus netjes teruggeplaatst zodat mijn kindjes /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif ook mee kunnen genieten.

Erikje

Actief lid
Audio en Video update

Voor de liefhebbers hierbij even op een rijtje wat er aan audio en video geinstalleerd gaat worden in mijn nieuwe O2 (aanschaf en inbouw via Hooymans in Velddriel (www.hooymans.nl):

1 X Rockford Fosgate Punch 500 X

2 X Rockford Fosgate FNX2614 (speakers)

1 X Rockford Fosgate RFP4812 (subwoofer)

1 X Alpine 4-kanaals versterker (voor aansturing achterspeakers en centerspeaker)

2 X Pioneer speakers

1 X center speaker (specs nog niet bekend)

1 X Kenwood DDX8027 + TBC box en Navigatie

1 X 10.2" Rosen klapscherm

De inbouw is gepland voor 14 februari, ik zal foto's maken tijdens en na de inbouw, wellicht ook leuk voor de forumleden.

Dutch4x4

Senior Member
Re: Audio en Video update

Jemig man! Jij had écht geld over doordat je geen Audi hebt genomen hè? /forum/images/graemlins/grin.gif

Erikje

Actief lid

Het moge duidelijk zijn dat ik in het geheel geen spijt heb dat ik niet voor de A4 2.0 tdi heb gekozen. De O2 is, ook in de lease, veel voordeliger. Als je uitgaat van een verschil in maandelijkse leaseprijs van zo'n 200 euro (ik ga dan uit van een A4 2,0 tdi die zo is aangekleed dat ie vergelijkbaar is aan de O2 elegance), dan zul je begrijpen dat er nogal wat extra ruimte is voor accessoires. Kort door de bocht is 200 euro in de maand vergelijkbaar met 8000 euro accessoires... Dan kom je een heel eind kan ik je zeggen. Het leven van een leaser is zo slecht nog niet!

Jan_Hein

Actief lid

Jij zult iig geen last hebben van dieselgeluiden en allerlei piepjes en kraakjes.
Laat staan banden- en rijwindgeruis..... /forum/images/graemlins/680.gif

Erikje

Actief lid

Jan_Hein, exact, dat is nog een voordeel van een "stukje muziek" in je auto! Die smiley van jou is trouwens erg leuk!

Erikje

Actief lid
New Pics

Heb wat foto's geplaatst in de fotogalerij van de nieuwe leren bekleding van mijn O2. Heel erg mooi! Kwaliteit van de foto's is matig. Morgen en woensdag nog naar het audio-inbouwcentrum...

Erikje

Actief lid
Vrijdag aflevering!

Het ziet er dan toch naar uit dat ik deze week kan rijden. Er wordt nu gerend bij de dealer om alles voor elkaar te krijgen! Nog 30,5 uur wachten....

Re: Vrijdag aflevering!

Erikje, je bent 1 ding vergeten te bestellen: OORDOPJES /forum/images/graemlins/grin.gif

Wat een waanzinnige audio bij elkaar.

Ik heb nog 1 vraagje over de Parrot 3200, is dit de opvolger van de 3100 BT Carkit, ik ben namelijk ook nog op zoek naar een goede Carkit en had hiervoor de 3100 van Parrot.

Erikje

Actief lid
Re: Vrijdag aflevering!

valt mee hoor, die oordopjes, ik had die versterken en speakers al in mijn A4 zitten en het kan heel hard, maar alleen als het moet (stoom afblazen na een "hard day at work")... Qua carkit: OP http://www.parrot.biz/products/index.php?id=3200 vind je alles over de 3200. Het lijkt me de opvolger van de 3100, maar dan in kleur en andere vormgeving. Ik heb 'm nog niet gebruikt, dat kan pas vanaf morgen, dan laat ik je mijn ervaringen weteb.

Erikje

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

1 X center speaker (specs nog niet bekend)

[/ QUOTE ]

Is geworden: Alpine SBS 05DC, past perfect in het vakje op het dashboard.

Bovenaan Onderaan