En weer een nieuwe skoda rijder

Mrcreation

Actief lid
Hallo allemaal,

Middels deze weg zal ik mij ook even voorstellen, Ik ben Mitchell woonachtig in het mooie Zwolle.

Sinds kort ben ik in het bezit van zilvergrijze skoda fabia combi 1.4 mpi uit 2001 die waarschijnlijk al ergens hier op het forum bekend zal zijn gezien de vele modificaties die er al aan deze auto zijn gedaan en mijn oog ook op een sticker viel onder de nummerplaat met het adres naar dit forum.

IMG_6303.PNG IMG_6304.PNG IMG_6307.PNG IMG_6308.PNG

Cordoba

Forumguru
Yep, hij was al op marktplaats gespot, die is de ex van @huubvanvugt

Als je terugzoekt op de forummeeting bij Vagtechniek (als ik het goed heb september 2014), dan staat daar ook een filmpje dat ie op de rollenbank staat, en wel 70 pk heeft (fabrieksopgave 68 pk als ik het goed heb)

Edit:

En een linkje naar de geschiedenis van deze Fabia.

Laatst bewerkt:

Mrcreation

Actief lid
Ik zie het inderdaad, even zijn profiel bekeken, maar dan is zijn ex wel erg ver uit de buurt van huis geraakt, van maastricht naar zwolle

Mrcreation

Actief lid
Welkom Mitchell, dat vraagt wel om aanwezigheid bij iedere meeting

Dat is die auto nu eenmaal gewend

Zal de auto eerst even wat TLC geven door hem helemaal na te kijken, motortje heeft wat aandacht nodig, stoelen moeten er uit en een ander verlagingsset (dit is mij net te laag), her er der een deukje weg werken en die foei lelijke wielen moeten er af die ontsieren de hele auto.

Bovenaan Onderaan