En weer een nieuwe skoda rijder

huubvanvugt

Forumguru
Leuk om te zien dat je op het forum zit! Ik wens je veel plezier met de wagen toe! Hij heeft in ieder geval bij mij een mooi leventje gehad totdat er iemand tegenaan had gezeten en daarna zijn woede op de auto heeft losgelaten.

Zag ik goed dat je op de zijkant een sticker hebt zitten?

Mrcreation

Actief lid
Leuk om te zien dat je op het forum zit! Ik wens je veel plezier met de wagen toe! Hij heeft in ieder geval bij mij een mooi leventje gehad totdat er iemand tegenaan had gezeten en daarna zijn woede op de auto heeft losgelaten.

Zag ik goed dat je op de zijkant een sticker hebt zitten?

Dat er iemand tegenaan heeft gezeten is niet te zien, zit wel een klein deukje rechtsvoor in de dorpel en in het linker spatbord maar die trek ik er van de week even uit.

Veder geef ik m een grote beurt xxl zodat die voorlopig weer onbezorgd de weg op kan.

Ik heb er idd een sticker opgeplakt, heb een reclame adviesbureau en deed het eerst met magneetplaten maar gezien de staat van deze auto heb ik besloten om ze op de auto te plakken :-)

CDK

Forumguru
@Mrcreation, welkom hier en dank voor het voorstellen, wat leuk om deze auto hier weer terug te zien! Gefeliciteerd met de aanschaf en veel plezier er mee! Mocht je 5 september niets nuttigs te doen hebben ben je uiteraard van harte welkom op onze nazomer meeting in Varsseveld bij TVS Engineering BV

Mrcreation

Actief lid
Weer een update

Bougies, filters, olie, waterpomp, koelvloeistof kunnen van het lijstje, gelijk even de bodemplaatbeschermer vastgezet en een ander uitlaatrubber gemonteerd (scheelt weer 2cm van de grond) morgen de stuurkogels in de planning (zit wat speling op) en inmiddels nu net uit het mooie Friesland een zgan rollo op de kop weten te tikken voor een tientje. Mijn dag kan niet meer stuk :-)

Bovenaan Onderaan