MeneerB
Forumguru
Ik volg dit topic met belangstelling aangezien ik dezelfde configuratie heb als de topic starter.
Wat schetst mijn verbazing: Deze ochtend een melding koelvloeistof te laag.
Even snel gekeken en inderdaad een stuk onder het minimum.
Voorzichtig verder naar mijn werk gereden en onder meer ook met de OBD adapter e.e.a. in de gaten gehouden.
Koelwater en olie temperaturen leken allemaal in het groene bereik te zijn (water ca 90°C Olie max 93°c)
Ga straks als de motor weer koud is e.e.a nakijken en spoedig de dealer opzoeken. Met even bijvullen en klaar heb ik geen goed gevoel. Uitzoeken die hap.
Het instructie boekje zegt ook dat verlies van koelvloeistof in de eerste plaats duid op lekkage, Dus er mag niets verdwijnen. (Tenzij onze huis steenmarter plots dorstiger is geworden)
Wat schetst mijn verbazing: Deze ochtend een melding koelvloeistof te laag.
Even snel gekeken en inderdaad een stuk onder het minimum.
Voorzichtig verder naar mijn werk gereden en onder meer ook met de OBD adapter e.e.a. in de gaten gehouden.
Koelwater en olie temperaturen leken allemaal in het groene bereik te zijn (water ca 90°C Olie max 93°c)
Ga straks als de motor weer koud is e.e.a nakijken en spoedig de dealer opzoeken. Met even bijvullen en klaar heb ik geen goed gevoel. Uitzoeken die hap.
Het instructie boekje zegt ook dat verlies van koelvloeistof in de eerste plaats duid op lekkage, Dus er mag niets verdwijnen. (Tenzij onze huis steenmarter plots dorstiger is geworden)