Enyaq achteraf bij dealer trekhaak monteren

ricardo2000

Nieuw lid
In maart Enyaq 60 besteld met achteraf montage trekhaak bij de Dealer i.v.m sepp. nu levering volgende week .blijkt trekhaak niet gemonteerd kan worden i.v.m veiligheidspuntje, het zou waarschijnlijk in Q4 kunnen na update, heeft iemand anders het zelfde bij een nieuwe bestelde enyaq 2024

hemi24

Forumguru
Klinkt een beetje vreemd…
Wat is er nu dan precies aan de hand waarom het nu niet zou kunnen?

hemi24

Forumguru
Volgens mij zou je de trekhaak ook op een andere manieren kunnen aanmelden, alleen moet de dealer het via de testkast online doen, zodat de module bij de fabrikant bekend is (i.v.m. het niet overschrijven bij volgende updates).

Gerard2024

Nieuw lid
Ricardo klopt helemaal, ook bij mij exact hetzelfde probleem. Werk zelf bij van Mossel en krijg hetzelfde antwoord.
Oplossing in Q4.

BrujeriA

Actief lid
Ik ben benieuwd. Ik heb een IV80 vRS met trekhaakvoorbereiding waarde trekhaak voor besteld is. Levering Q3 zeggen ze. Nu hoop ik niet dat dit issue ook aan de orde is want ik ben er zo onderhand wel aan toe dat ik een trekhaak krijg.

BrujeriA

Actief lid
Het heeft even mogen duren maar afgelopen week kreeg ik eindelijk bericht dat ik mij (met de auto) half november mag melden bij de dealer voor de montage van de trekhaak.eind mei besteld en nu al onderweg, Chapeau!

hemi24

Forumguru
@Rallye : Kamiq…

Gerard2024

Nieuw lid
Gisteren zou de trekhaak voor de Enyaq 60 2024 op afspraak bij Skoda van Mossel Waalwijk gemonteerd worden.
Auto gebracht, helaas kreeg de monteur de aanmeld code van Pon niet toegekend en kon hij hem niet monteren.
Afwachten maar weer, ze kunnen niet toezeggen wanneer dan wel !!

BrujeriA

Actief lid
Bizar weer. Over anderhalve week mag ik ook en ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat lopen. Na alle verhalen die ik er over hoor heb ik er niet meer alle vertrouwen in.
Hopelijk is de winterset een beetje op tijd binnen zodat ze die gelijk kunnen monteren

Martini8v

Nieuw lid
Ik heb soort gelijk mee gemaakt met nieuw geleverde Enyaq afgl maand. OEM trekhaak werd gemonteerd en auto in storing. Inmiddels is de software vrijgegeven en werkt alles naar behoren. Beoogde afleverdatum werd wel met 5 weken opgeschort hierdoor.

Bovenaan Onderaan