RapidFrans
Senior Member
Hoi iedereen,
Ik moet ff iets in de groep gooien.
Zondag ochtend, na het starten blijft de MIL! branden en gaat de SB niet werken. Ik zet het contact uit en weer aan en alles werkt weer naar behoren. MIL! uit en SB werkt weer. Verder op de dag geen last meer gehad.
Vanmorgen motor starten en bij het wegrijden slingert de naald van de snelheidsmeter heen en weer. Na een tijdje rijden werkt het weer normaal.
Vanmiddag vrij genomen om iemand er naar te laten kijken. Deze suggereert dat de dynamo bezig is met de pijp aan Maarten te geven.
later vanmiddag had ik weer een probleem met MIL! en SB.
Nu heb ik onder het rijden contact uitgezet en meteen weer gestart. Sindsdien brand nu het EPC lampje.
Zou dit nu komen door de vermoedelijke dynamo storing of had ik beter niet kunnen starten tijdens het rijden en heb ik nu het één en ander ontregeld?
Graag jullie mening en ideeën hierover.
mvg FabiaFrans
Ik moet ff iets in de groep gooien.
Zondag ochtend, na het starten blijft de MIL! branden en gaat de SB niet werken. Ik zet het contact uit en weer aan en alles werkt weer naar behoren. MIL! uit en SB werkt weer. Verder op de dag geen last meer gehad.
Vanmorgen motor starten en bij het wegrijden slingert de naald van de snelheidsmeter heen en weer. Na een tijdje rijden werkt het weer normaal.
Vanmiddag vrij genomen om iemand er naar te laten kijken. Deze suggereert dat de dynamo bezig is met de pijp aan Maarten te geven.
later vanmiddag had ik weer een probleem met MIL! en SB.
Nu heb ik onder het rijden contact uitgezet en meteen weer gestart. Sindsdien brand nu het EPC lampje.
Zou dit nu komen door de vermoedelijke dynamo storing of had ik beter niet kunnen starten tijdens het rijden en heb ik nu het één en ander ontregeld?
Graag jullie mening en ideeën hierover.
mvg FabiaFrans
Laatst bewerkt: