Er komt een nieuwe Skoda O3 rijder bij :)

Mugjuh

Donateur
Dank je @RefleCs , ja die 2 uur die ik er tot nu toe zelf in gereden heb waren erg indrukwekkend.
Maar vanaf half februari ga ik er echt van genieten, mijn rechter enkel zit nog ruim 5 weken in het gips. :nailbiting:

Mugjuh

Donateur
Nou, de Model 3 heeft vanavond de geest gegeven. Het 12v systeem zit zonder peut.
Dus de auto wilt niet meer starten, niet uit P stand en ook niet in wegsleep modus, staat dus muurvast. Vrijdag komen ze m oppikken en gaat ie naar Tesla.
De vervangende auto is onderweg.

VAG-man

Forumguru
Nou lekker begin. Dat belooft wat.
Ben benieuwd wat de vervangende auto wordt. Weer een model 3, maar dan opgeladen?

SuperBeeb

Forumguru
Ik wist dat de kwaliteit slecht was, maar zo erg? :banghead:
@ Peter: vroegâh was een M3 een benzinegestookte 8 cylinder, en reed een F1 op een circuit.
Nu is de eerste een fiscaal aangedreven lege batterij in een plastic huls, en de laatste de eerste stap van Skoda uit het Oostbloktijdperk...
Is er dan niets meer heilig :D

Mugjuh

Donateur
De leen Model S meld nu ook problemen met 12v systeem.
Vandaag om 11:00 omruilen bij Tesla voor andere leen auto.

Diagnose van Model 3 is nog niet bekend, dus nog even afwachten wanneer deze weer in orde is.

VAG-man

Forumguru
Gaat lekker met die Tesla's. Mooi dat je het meldt.

Zijn er zoveel kwaliteitsproblemen bij Tesla?

CDK

Forumguru
Misschien een nieuw topic openen @mogjuh en een moderator de laatste berichten laten verplaatsen?
Dank voor het delen van je info, zeer interessant, zeker ook hoe e.e.a. wordt opgelost en of het voertuig betrouwbaar blijkt te zijn op de langere termijn.

Bovenaan Onderaan