ertromp
Forumguru
Nee nog geen concrete datum gehoord. Ik ben zelf ook benieuwdHebben ze iets aangegeven qua planning voor de levering van de laadpaal en de plaatsing Erik.
Is het nog zo'n overspannen markt?
Nee nog geen concrete datum gehoord. Ik ben zelf ook benieuwdHebben ze iets aangegeven qua planning voor de levering van de laadpaal en de plaatsing Erik.
Is het nog zo'n overspannen markt?
Beetje de humor er in houden @Tees . Mijn dochters zeggen al gekscherend Pa in zijn neutronenprojectiel vandaar. Op lage snelheid klinkt de ride als een Star-wars ship dus de minder vrolijke bijnaam die ik ook al gehoord heb is Captain SpockIk hoop voor je dat er wat anders uit die kabels komt dan neutronen, anders komt die electrokar geen centimeter vooruit
Kun je zelf die 4 gaatjes en 5 draadjes dan niet aansluiten ??Nu afwachten wanneer de installateur kan monteren.
Dat was ook mij idee maar werkgever wil via installateur.Kun je zelf die 4 gaatjes en 5 draadjes dan niet aansluiten ??
He, weer wat geleerd, ik wist niet dat Spock captain was, ik ken 'm alleen als mr. Spock. Maar hij is inderdaad tot captain bevorderd in 2285Captain Spock
Mag geen prive km rijden met de Caddy..Maar dan rij jij toch even langs in je Caddy @EdK ?