Streepjes kunnen er weer af. Zie net met openen van de kofferbak dat de kentekenplaat verlichting van het vervangen lampje er los in zit. Lipje afgebroken....lekker dan. En dan ook nog € 11 rekenen voor het de- en monteren
Tsja dan mot je eerder met je voeten van die bank komen....had het licht en koud geweest...Dit soort karweitjes schijn je altijd bij schemer en koud weer te moeten doen.
@nakharry, ik ben een aantal jaar geleden bijna gillend weggelopen bij Ames Zwijndrecht, Dordrecht was het ook niet kwam ik achter en toen is het Rijnwoud in Rotterdam geworden. Persoonlijk heb ik daar wel goede ervaringen gehad met de monteurs. De mensen achter de balie van de werkplaats was ik minder van gecharmeerd, maar dat kan persoonlijk zijn.
Je kunt ook af en toe deze kant opkomen en naar Jawes in Ede gaan. Is een servicepunt waarvan ik weet dat er een paar hele goede monteurs lopen met nog echt hart voor het vak. En de receptie is ook netjes. Geen groot bedrijf, dus nog wat meer persoonlijke aandacht.
En als je nou slim bent stuur je de vrouw, dan haalt mevrouw D. haar wel op voor een gezellig kopje thee ofzo.
En mevrouw N en D spreken mekaar vaak genoeg. Dus weinig meer te verbergen.Hahahaha, ik heb weer andere kwaliteiten @leon-cupra