Tja, mag het wel, mag het niet, whatever, het is een bak met licht!
Auto's zonder xenon zijn zooooooooooo 2008
Auto's zonder xenon zijn zooooooooooo 2008
En gaan ook zooooooooooo snel stuk. En dan ben je 70 euri kwijt voor 1 nieuw lampje.
Zie:Nou mannen en vrouw vanaf vandaag mogen we ze er weer uit halen tenminste als je verlichtingsunit niet voor xenon is goedgekeurd
Hee, misschien is het een tip om deze afstelling op een of andere manier te onthouden, zodat je niet naar een garage moet om het te laten controleren. Iets van: Ga op een horizontale weg precies 5 meter van een muur staan, de bovenrand van de verlichting op de muur komt dan xx centimeter van de grond. Zou ik wel iets uitzoeken waar het 's avonds rustig is en wat gebouwd is om niet te verzakken en dus recht te blijven. (Waarom denk ik nu aan dat laadplatform van de meeting?)Ik laat het ook zitten! Ik vind het veel te leuk en mooi! En ik ben nog 0 keer geseind dus het is blijkbaar heel goed afgesteld.
Hee, misschien is het een tip om deze afstelling op een of andere manier te onthouden, zodat je niet naar een garage moet om het te laten controleren. Iets van: Ga op een horizontale weg precies 5 meter van een muur staan, de bovenrand van de verlichting op de muur komt dan xx centimeter van de grond. Zou ik wel iets uitzoeken waar het 's avonds rustig is en wat gebouwd is om niet te verzakken en dus recht te blijven. (Waarom denk ik nu aan dat laadplatform van de meeting?)
Het ging me eigenlijk niet zozeer om de locatie op zich, als wel om het soort locatie waar je de optimale condities kunt tegenkomen. Volgens mij zit er in zoetermeer zat industrieterrrein...Haha Arnoud dat is wel een eind rijden om de afstelling op te nemen! Ik schijn liever op de muur van mijn huis.
Zie:
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/onderwerpen/vervoermiddelen/auto/vraag_en_antwoord/
Maar ik lees tussen de regels door wel een soort van gedogen als het licht niet hinderlijk isVolgens mij staat er nergens iets over gedogen !
Je moet voldoen met je koplamphuis aan specifieke eisen zoals je in je eigen link kunt zien staan !
En met achteraf inbouw zoals bv bij Nemo is gedaan voldoe je dus niet aan deze eisen , dus ben je in principe strafbaar !
En dus de tijd zal het uitmaken hoe streng er opgetreden zal worden !
Hoop alleen niet dat je sávonds in donker word staande gehouden , want dan kun je ter plekke het aanpassen of niet verder rijden !
word het een nachtje auto slapen
Zie:
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/onderwerpen/vervoermiddelen/auto/vraag_en_antwoord/
Maar ik lees tussen de regels door wel een soort van gedogen als het licht niet hinderlijk isVolgens mij staat er nergens iets over gedogen !
Je moet voldoen met je koplamphuis aan specifieke eisen zoals je in je eigen link kunt zien staan !
En met achteraf inbouw zoals bv bij Nemo is gedaan voldoe je dus niet aan deze eisen , dus ben je in principe strafbaar !
En dus de tijd zal het uitmaken hoe streng er opgetreden zal worden !
Hoop alleen niet dat je sávonds in donker word staande gehouden , want dan kun je ter plekke het aanpassen of niet verder rijden !
word het een nachtje auto slapen
Als je auto niet veilig staat of veilig kan worden neergezet dan wordt deze ook nog eens op youw kosten weg gesleept !!!
Ik citeer: "Die [de politie] zal dat [de verlichting controleren] in het algemeen alleen doen als de verlichting hinderlijk is voor andere weggebruikers."Volgens mij staat er nergens iets over gedogen !
Heb je in ieder geval wel fatsoenlijke nachtlampjes...word het een nachtje auto slapen