Ervaring met Race chip

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vermoed dat je hier weinig tot geen lieden zult aantreffen die ervaring hebben met zo'n wonderdoosje. En dat heeft zijn reden ;)

ertromp

Forumguru
Niet te snel oordelen mannen ;)

Blijkbaar is deze powerbox middels een app te sturen op 3 verschillende standen. Dat heb ik nog niet in NL gezien bij de bekende tunerts
En middels die app zijn verschillende condities uit te lezen wat ik ook nog niet gezien hier. :D

En ook hier in NL leveren de tunerts ook gewoon van die "wonderdoosjes" hoor

Rosinfield

† In Memoriam
Ja en het ene doosje is het andere niet natuurlijk. Maar van die universele doosjes krijg ik nu eenmaal geen warm gevoel

B.Stuurder

Forumguru
Zelf ff inpluggen. :laugh:
Nou ken ik iemand die al jaren met een box rijdt en zeer tevreden is, bij zijn huidige auto OBD heeft laten tunen bij een willekeurige tunert en meteen allerlei storingen kreeg en noodloop situaties. Hij is terug naar zijn box en zweert daar nu bij. :pardon:

Joske

Forumguru
zijn huidige auto OBD heeft laten tunen bij een willekeurige tunert en meteen allerlei storingen kreeg en noodloop situaties
ja daar loopt het al mis natuurlijk en hoe is ie getuned? tot de maximum op vraag van de klant? was de auto voordien technisch wel ok?

beter kiezen voor een betrouwbaar adres waar je, als het dan toch niet goed is, zonder problemen terug terecht kunt totdat het wel in orde is.

B.Stuurder

Forumguru
ja daar loopt het al mis natuurlijk en hoe is ie getuned? tot de maximum op vraag van de klant? was de auto voordien technisch wel ok?

beter kiezen voor een betrouwbaar adres waar je, als het dan toch niet goed is, zonder problemen terug terecht kunt totdat het wel in orde is.
Zei ik dus ook

Bovenaan Onderaan