Slappe
Nieuw lid
Hoi,
Ik zal mij even kort voorstellen: ik ben Emile en 30 jaren jong.
Sinds maart dit jaar ben ik de trotse bezitter van bovengenoemde auto uit 2008. Kilometerstand inmiddels rond de 96.000, heb hem gekocht met 82.000 km op de teller. Ik maak dus genoeg kilometers (woon in Heerhugowaard en werk in Almere).
De auto heb ik gekocht met de huidige banden, deze waren destijds nog goed genoeg, maar nu is het toch echt zover dat er nieuwe onder moeten. Ik heb mij inmiddels al bij de bandenboer (met veel kennis van zaken) laten informeren, maar ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn van andere berijders van deze auto.
Banden die hij mij onder andere kon aanbevelen (maat 225/40 R18):
- Conti Sport Contact 5
- Dunlop Sport Maxx RT
- GoodYear F1 Asymmetric 2
- Michelin Pilot Sport 3
- Pirelli Zero Nero GT
Hebben jullie eventueel ervaring met deze banden of nog andere aanbevelingen?
Groeten,
Emile
Ik zal mij even kort voorstellen: ik ben Emile en 30 jaren jong.
Sinds maart dit jaar ben ik de trotse bezitter van bovengenoemde auto uit 2008. Kilometerstand inmiddels rond de 96.000, heb hem gekocht met 82.000 km op de teller. Ik maak dus genoeg kilometers (woon in Heerhugowaard en werk in Almere).
De auto heb ik gekocht met de huidige banden, deze waren destijds nog goed genoeg, maar nu is het toch echt zover dat er nieuwe onder moeten. Ik heb mij inmiddels al bij de bandenboer (met veel kennis van zaken) laten informeren, maar ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn van andere berijders van deze auto.
Banden die hij mij onder andere kon aanbevelen (maat 225/40 R18):
- Conti Sport Contact 5
- Dunlop Sport Maxx RT
- GoodYear F1 Asymmetric 2
- Michelin Pilot Sport 3
- Pirelli Zero Nero GT
Hebben jullie eventueel ervaring met deze banden of nog andere aanbevelingen?
Groeten,
Emile