Ervaringen met een Audience radio?

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nadat ik vanmorgen WEER met een lege accu stond (AIM was al tijden uit....)

[/ QUOTE ]

Merkwaardig sinds AIM uit staat heb ik geen probleem meer.
Een nieuwe accu is natuurlijk géén oplossing er zou nu eens goed onderzocht moeten worden waar het probleem in zit. Dat is werk voor de dealer! /forum/images/graemlins/crazy.gif

Kreeg vanmorgen een brief van Pon Mobiel dat er inderdaad een update aan komt, maar garage had ‘m nog niet.
Kon ook niet vertellen of het dan echt goed werkt.
Schandalig dat na zeven maanden de radio nog steeds niet goed werkt! /forum/images/graemlins/407.gif

Geen reactie meer van magyarskoda, is vast met z'n Skoda op vakantie in Magyar (Hongarije).

Hier een foto van de audience met CD, MP 3 heb ik niet moet ik nog eens regelen.

Bijlagen

• 16686-Radio 3.jpg
    16686-Radio 3.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 24

Henny

Actief lid
Een cd-tje met mp-3's leest ie erg makkelijk, de afzonderlijke mappen erop zijn goed te zien vind ik. Ervaring met een demo O2; daarom ook besteld bij mijn nieuwe O2.

Hoe zit het met teksten van nummer en CDtjes?(vooral MP3)
Dat lijkt me ook wel gaaf, zeker met een grote display.
Fotootjes iemand??

[/ QUOTE ]

De stream ondersteunt geen ID3-tags, en volgens mij de audience ook niet. Dat betekent dat je helaas geen cd-text op het display te zien krijgt. Het zou er inderdaad erg mooi uit zien op het grote display.

[/ QUOTE ]

ID3-tags zitten alleen op MP3 bestanden, dus de stream, welke geen MP3 afspeelt kan dit inderdaad niet nee. Wat je bedoeld is denk ik de CD-text welke ook wel eens op sommige normale muziek cd's wordt ingesteld, of die dat doet weet ik niet. Lijkt mij dat de Audience zeker wel ID3 tags ondersteunt... maar zeker weten doe ik dat niet. Zou wel teleurgesteld zijn als dat niet zo was want ik heb ook de Audience besteld /forum/images/graemlins/smirk.gif

Bovenaan Onderaan