Oké zal dan me maar bekend maken: Mijn naam is Jan Pieter Klaas maar ze noemen me EdK.
En de reden dat ik als eerste om een slotje vroeg was dat toen ik je eerste tekst las ik meteen een TellSell gehalte voelde !
En me afvroeg, wat word het volgende product de stift om krassen te verwijderen ?
En bij dat soort producten gaan bij mij de haren overeind staan, en door mijn reactie gingen jouw haren waarschijnlijk recht overeind staan.
Maar goed ik snap door de wereldsituatie dat vertegenwoordigers en verkopers andere kanalen voor hun producten zoeken en dus de forums gaan afstruinen.
Maar als je nu echt achter je product zou staan dan organiseer je een meeting waar je leden van forums openbaar uitnodigt en waar je je product dan showt !
Zal momenteel dan wel moeilijk worden met alle regerings regels, maar wel een mooie tijd voor je om het op poten te zetten.
Dan zeik je ons af dat we ons achter een naam verschuilen, maar een gerespecteerd lid hier stelt zich in de "
meet en greet " voor en dit mis ik bij jou ook een beetje !!??
Als ik je profiel pagina bekijk dan ben je ook een echt anoniempje, dus tsja ........
Maar goed als je je product zo graag wil slijten, organiseer iets of zend een doos met monsters naar één van de mods die ze dan weer kan verspreiden naar leden die in eerste instantie anoniem willen blijven maar wel interesse hebben.
En verder wens ik je nog een heel fijn weekend toe zodra de regen is verdwenen !!
Met vriendelijke groet
Jan Pieter Klaas alias EdK