Den bruine
Lid
Van de front assist ben ik niet volledig overtuigd. Blijkt vandaag ook dat er een optie vanuit een pack niet opstaat. De garage gaat nu Skoda contacteren en gaan een voorstel doen
Wat dat betreft is PON eigenlijk geen goede importeur .
Ik heb het nooit kunnen ontdekken toen ik m'n auto bestelde...@stefannn2005 ik heb gezien dat je in Nederland de serie spaceback edition hebt. Daar staat front assist op. Toch vreemd dat er zoveel verschil is tussen Nederland en België voor dezelfde wagen.
Wat ik met mijn vorige auto O2c (1.9 Tdi dsg-6) in zo'n geval meestal deed, was even naar de sportstand schakelen. Dan schakelt hij ook bij normaal gasgeven meteen een tandje terug: kickdown effect zonder daarvoor idioot diep te hoeven trappen. Halverwege de inhaalmanoevre kan-ie alweer naar D, verder regelt-ie 't dan zelf wel weer...Maar als je bijv. voor een inhaalactie vaart wilt maken moet je soms echt diep intrappen om versnelling te bereiken
Peter wil je aan de jongeren even uitleggen wat kikkerwielen zijn anders heb je straks nog de dierenbescherming op je dakDe oudere vrachtwagenchauffeurs hier zullen het herkennen als de manier om 'kikkerwielen' redelijk gecentreerd te monteren