Ervaringen van Mossel Waalwijk

Ik heb sinds begin februari een Skoda Kodiaq opgehaald bij van Mossel in Waalwijk en had na 3 dagen het pookje aan het stuur kapot met het ACC knopje.
Langs geweest en conclusie, pookje vervangen. Er werd een monteur geroepen en die dacht het wel te kunnen maken ! raar en weinig zelfvertrouwen, ik denk dan, Skoda training wel afgemaakt ??

Daarna niet meer gehoord. 1x iemand aan de lijn gekregen en die heeft met tegenzin een werkplaats afspraak gemaakt, 4 weken later zonder te weten of het onderdeel er dan ook wel is.

1 week voor de afsprak contact gezocht en werkelijk NIEMAND belt terug. Het contactcentrum van van MOSSEL heeft meerdere interne terugbel verzoeken ingediend, maar GEEN ENKELE reaktie meer ontvangen. 4 x contactcentrum gebeld en 3 x email verstuurd.

Daarna via het contact centrum de afspraak maar geannuleerd.
Wat een bagger en dat voor een nieuwe auto van 60K.

Een bevestiging van de annulering blijft logischerwijs ook uit.

Ik ga hier NOOIT meer naar toe en mijn advies aan iedereen om dit ook te doen.
Ik ga mijn oude vertrouwde A-Point in Amsterdam weer opzoeken. Die snappen het helemaal en daar voel je je ook weer klant.

Hoe zijn jullie ervaringen met van Skoda van Mossel Waalwijk ?
 

hemi24

Forumguru
Aantal jaren terug een Enyaq als leaseauto daar besteld, en daarbij vond ik de communicatie ook mager tot slecht.
Uiteindelijk ben ik dik een half jaar na bestelling van baan verwisseld, dus ik heb de leaseauto ook nooit in ontvangst kunnen/mogen nemen…
 

1983jeroen

Forumguru
Van Mossel in Tilburg heb ik ook wisselende ervaringen mee.
Aankoopproces ging heel moeizaam en toen ik daarna nog wat anders wilde qua diensten (waar ze extra aan konden verdienen) was dat teveel moeite

Later wel prima geholpen toen er iets mis was met de trekhaak
 

MarcoO2

Forumguru
Ik heb jarenlange ervaringen met Van Mossel, bij diverse lokale vestigingen en bij de lease-tak in Waalwijk. Ben er nooit blij van geworden. Alles gaat moeizaam en traag, er worden veel fouten gemaakt. Wij gaan daarom over naar een andere leasemaatschappij.
 

MarcoO2

Forumguru
Exact hoe ik het ervaar. En dat zij meermaals fouten maken die mij een halve werkdag kosten (verkeerde maat banden bij bandenwissel, geen vervangende vervoer ondanks afspraken), levert je niet eens een excuus op.
 
Bovenaan Onderaan