Eric Reuvers
Lid
Ik heb sinds begin februari een Skoda Kodiaq opgehaald bij van Mossel in Waalwijk en had na 3 dagen het pookje aan het stuur kapot met het ACC knopje.
Langs geweest en conclusie, pookje vervangen. Er werd een monteur geroepen en die dacht het wel te kunnen maken ! raar en weinig zelfvertrouwen, ik denk dan, Skoda training wel afgemaakt ??
Daarna niet meer gehoord. 1x iemand aan de lijn gekregen en die heeft met tegenzin een werkplaats afspraak gemaakt, 4 weken later zonder te weten of het onderdeel er dan ook wel is.
1 week voor de afsprak contact gezocht en werkelijk NIEMAND belt terug. Het contactcentrum van van MOSSEL heeft meerdere interne terugbel verzoeken ingediend, maar GEEN ENKELE reaktie meer ontvangen. 4 x contactcentrum gebeld en 3 x email verstuurd.
Daarna via het contact centrum de afspraak maar geannuleerd.
Wat een bagger en dat voor een nieuwe auto van 60K.
Een bevestiging van de annulering blijft logischerwijs ook uit.
Ik ga hier NOOIT meer naar toe en mijn advies aan iedereen om dit ook te doen.
Ik ga mijn oude vertrouwde A-Point in Amsterdam weer opzoeken. Die snappen het helemaal en daar voel je je ook weer klant.
Hoe zijn jullie ervaringen met van Skoda van Mossel Waalwijk ?
Langs geweest en conclusie, pookje vervangen. Er werd een monteur geroepen en die dacht het wel te kunnen maken ! raar en weinig zelfvertrouwen, ik denk dan, Skoda training wel afgemaakt ??
Daarna niet meer gehoord. 1x iemand aan de lijn gekregen en die heeft met tegenzin een werkplaats afspraak gemaakt, 4 weken later zonder te weten of het onderdeel er dan ook wel is.
1 week voor de afsprak contact gezocht en werkelijk NIEMAND belt terug. Het contactcentrum van van MOSSEL heeft meerdere interne terugbel verzoeken ingediend, maar GEEN ENKELE reaktie meer ontvangen. 4 x contactcentrum gebeld en 3 x email verstuurd.
Daarna via het contact centrum de afspraak maar geannuleerd.
Wat een bagger en dat voor een nieuwe auto van 60K.
Een bevestiging van de annulering blijft logischerwijs ook uit.
Ik ga hier NOOIT meer naar toe en mijn advies aan iedereen om dit ook te doen.
Ik ga mijn oude vertrouwde A-Point in Amsterdam weer opzoeken. Die snappen het helemaal en daar voel je je ook weer klant.
Hoe zijn jullie ervaringen met van Skoda van Mossel Waalwijk ?