Ervaringen Vtune obv 03 TDI DSG-7

serum

Forumguru
Weet niet of het een breed dragende overtuiging is, dat respect verdiend moet worden?

Waar heb jij jouw auto laten chippen boarder? en heb je daar ook een uitdraai van gekregen? Valt mij op dat de octavia 1.6-jes standaard 120-122pk leveren.

micky

Forumguru
Langzaam wordt ik weer gerust gesteld, na een goed gesprek met JD vorige week las ik hier van alles waar ik iets minder vrolijk van werd, zoals elders geschreven, de mijne gaat na levering gewoon lekker naar lochem :)

micky

Forumguru
@internetboarder. Of dat voor alle type motoren opgaat, dat weet ik niet.
Maar weet wel dat de 1.6TDI bij ABT middels een box getuned word.

Mijn prive A6 Allroad 2,5TDI was ABT getuned (bij nieuw levering), veel problemen gehad die niet op te lossen waren totdat JD zich erover gebogen heeft en het kostte wat, maar daarna enorm tevreden :)

Het zal .. Ik heb iig 171 echte paarden en een koppelverloop zo vlak als een biljart tafel . Inmiddels wel een nieuwe turbo , maar weet niet hoe de vorige eigenaar met de motor is omgegaan (ex lease) .
Zou ik een nieuwe auto hebben zal ik wel naar jd of tvs gaan .

MarcoO2

Forumguru
Grappig om de claims en statements in zo'n test te lezen. De suggestie dat alleen bij OBD-tuning de garantie komt te vervallen is onzin, dat is ook bij een piggyback het geval. Alleen is die er makkelijker tussenuit te halen, maar bij onderzoek door de dealer wordt alsnog duidelijk dat dat ding ertussen heeft gezeten.

Bovenaan Onderaan