Euro 95 tanken in 16.FSI

Maar als je het samenvat rij je nu een MPI voor de prijs van een FSI. Beetje vervelend om daarachter te moeten komen. Daarnaast zal de FSI zuiniger rijden met de juiste brandstof....
 

henk_de_bruin

Actief lid
mijn probleem is dat het bedrijf twee maanden nadat ik mijn fsi heb, /forum/images/graemlins/confused.gif bij shell een contract afgesloten heeft(daarvoor mochten we bij iedereen tanken) nu mag ik geen v power tanken alleen euro 95.
met een aantal collega's die ook skoda rijden hebben we protest aangetekent
maar ik kan niet geloven dat het vermogensverlies zoveel is,dat ik nu in een mpi rij???
wie het weet mag het zeggen.
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
maar ik kan niet geloven dat het vermogensverlies zoveel is,dat ik nu in een mpi rij???


[/ QUOTE ]

Nee, dat lijkt me ook meer bij wijze van spreken. Maar het verschil tussen de twee (met name het koppelverloop bij lagere toeren) is natuurlijk erg klein en de MPI heeft z'n max koppel ook nog bij iets lagere toeren. Dus voor het gevoel zou het best weleens in de buurt van een MPI kunnen uitkomen.
 
Bovenaan Onderaan