Even gewassen na de verlichting inbouw

Tino

Senior Member
Lees net dat die witte body niet meer gemaakt gaat worden :( 31-12-12 sluit de productie wordt dus een klasieker:smirk:

Tino

Senior Member
voor gaande was fout :shocked:wordt nog wel gemaakt maar meneer PON:tongue: wil ze niet meer naar Nederland halen:icon_smile_dead:

Tino

Senior Member
veren zitten er onder

Veren zijn binnen gekomen en zitten er onder. ca 2 cm maar gezakt ziet er wel weer beter uit en nog rijdbaar ps niet zo goed foto.
Auto staat nu bij dealer voor inbouw speakers die ik miste had er maar twee.
donderdag na spuiter voor de achterspoiler en dorpels er op te lijmen.
wordt vervolgd.
verlagen.jpg

verlagen2.jpg

Tino

Senior Member
Ik hoorde het al er zijn nog twee mensen geweest speakers zitten er in iedergeval in is een stuk beter geluid.
Auto staat nu bij spuiter voor achter spoiler en dorpels
Hegeman gaat ook even kijken of de difusor besteld kan worden is nu nog niet het geval

wimv

Actief lid
Ik zag hem gisteren ook staan bij Hegeman. Ben het helemaal met piair1982 eens. Schitterend auto hoor.

Tino

Senior Member
Bedankt we zijn er ook heel blij mee :)zaterdag kan ik de auto weer ophalen bij de spuiter.
Zal zondag bij mooi weer :rolleyes:even de Spoiler en dorpels vastlegen.

Tino

Senior Member
weer wat van het lijstje gedaan

Zondag even verlichting kofferbak met schakelaar gemaakt ipv binnen verlichting.
Moest anders altijd de deur open hebben voor licht was toch niet zo prakties:laugh:.
koferbakverlichtingschakelaar1.jpg

Heb gelijk wat foto`s van de ander speakers ipv de orginele want was toch niet echt tervreden over de klank, het blijft een papiere speaker.
orginelespeakerCitigo.jpg

RockfordFosgatespeaker.jpg

Vandaag de auto wassen en dan volgen de foto`s van de Dorpels en achter spoiler heb vandaag pas het plakband verwijderd:eek:.

Tino

Senior Member
en laatste deel
achterspoiler7.jpg

achterspoiler2.jpg

achterspoiler5.jpg

achterspoiler6.jpg

Ik vindt het mooi passen op de auto geen naden of achterklep meer zichtbaar ben er blij mee :cool:

Tino

Senior Member
Ben net gebeld mij voor spoiler lip is binnen, die lijkt op de Citigo Sport die ook al in beeld is geweest .
Volgende week maar even ophalen en gelijk mijn sierstuk voor de uitlaat monteren /winterbanden en tromels plus klauwen verfen en dan winterstop:rolleyes:

Tino

Senior Member
We zijn er zelf ook blij mee vooral de achter spoiler :)omdat ik op het UP Forum een Up had gezien waar de achterspoiler niet tot de rand kwam:eek:.
Volgens mij heeft de Up ook geen orginele spoiler en zal dit wel de spoiler van de Citigo zijn geweest waarvan men dacht het is toch dezelfde auto ( niet dus ).
De to do lijst is dus bijna klaar:grin:

Bovenaan Onderaan