Even voorstellen, en O3 lease vraag

rouwehand

Senior Member
@micky +1, met regen direct inladen en jij zit al in de auto en de klep sluit netjes.
@johant panoramisch schuifdak is echt een aanrader. Ook zonder actieprijs zeker de moeite waard (velen voor jou hebben deze optie ook genomen voor Euro 1100,-)

Joske

Forumguru
Welkom alvast!

(eigenlijk dient een voorstelling in de meet- en greet sectie te gebeuren maar ik ben al blij dat je je voorstelt ;) :thumbsup: )

johant

Senior Member
Oeps, zodra ik "mijn" Skoda besteld heb, zal ik me ook even netjes voorstellen :)

Ik zit nog even te twijfelen over het dak. Elektrische achterklep doe ik er niet bij, DAB zeker wel, xenon hangt ervan af of dit nog als optie op de Ambition Businessline beschikbaar is eind maart, en tegen welke prijs.

Gizzmo

Forumguru
driver setup stel je 1x in naar jouw wens, bij mij staat die van dag 1 op sport, stuurt veel beter. Echter kan je dit ook achteraf laten doen met vcds.

johant

Senior Member
driver setup stel je 1x in naar jouw wens, bij mij staat die van dag 1 op sport, stuurt veel beter. Echter kan je dit ook achteraf laten doen met vcds.

Wat is VCDS?

Edit: ik lees dat het software is om achteraf de instellingen van de elektronica aan te passen. Hoe zit dat met garantie enzo? (maar misschien moet dat niet in dit topic ...)

Laatst bewerkt:

Börker

Actief lid
Ik zou absoluut nog gaan voor de xenon verlichting. Dit werkt echt fantastisch en geeft een bak vol licht. Daarnaast ben ik ook helemaal blij met de achteruitrij camera.

Veel plezier met het uitzoeken.

CDK

Forumguru
Wat is VCDS?

Edit: ik lees dat het software is om achteraf de instellingen van de elektronica aan te passen. Hoe zit dat met garantie enzo?
Met VCDS en VCP zet je verborgen opties aan in je boordcomputer, verder stelt het weinig voor. Ik ken geen gevallen die problemen met garantie hebben gekregen, daarentegen wel dealers die dit als extra service naar hun klanten toe laten uitvoeren ;)

johant

Senior Member
Inmiddels heb ik de volgende configuratie bewaard:

Skoda Octavia Combi Ambition BL
Pluspakket, Audiopakket, en Safetypakket.
Parkeersensoren voor en achter
Verwarmbare voorruit
Volwaardig reservewiel
Afneembare trekhaak

Nu nog de kleur, en bedenken of dit echt is wat ik wil :) (mijn limiet is wel zo'n beetje 30K ivm bijtelling en eigen bijdrage op 0 euro houden).

johant

Senior Member
Ik heb hem niet in het echt gezien in de showroom, maar Rio Red lijkt me een erg fraaie kleur (ik hou van rood).

johant

Senior Member
Toch nog sneller dan ik verwachtte ... vanaf vandaag kon ik bestellen, dus dat heb ik meteen maar gedaan :jaja:

Dit is het geworden:

Skoda Octavia Combi - Ambition Businessline
Rio Red metallic lak, en zwart interieur
Pluspakket (o.a. SunSet glas, en halflederen stoelbekleding)
Safetypakket (interieur-alarm)
Audiopakket (Canton audio, met DAB)
Parkeersensoren voor en achter
Verwarmbare voorruit
Vaste trekhaak
Thuiskomertje

En nu begint het grote wachten! :jaja:

Bovenaan Onderaan