Even voorstellen, MarkV

CDK

Forumguru
die velgen staan je O2 super hoor! :thumbsup: wat een verschil met hoe het was!
over het verlagen...., @Antera kan je hierbij goed voorlichten en van scherpe prijzen voorzien, als budget geen probleem is zou ik voor KW gaan, anders is er nog wel een goed alternatief voor minder hoor.

MarkV

Lid
Ik zat inderdaad te denken aan een KW setje en dan met name de street comfort. Omdat ik graag nog wat comfort wil behouden en ik bang ben dat ik spijt krijg van een goedkoper 'harder' setje. Als 'vergelijking' heb ik mijn vorige auto, een Seat Ibiza met sportonderstel in combinatie met 18 inch. Daar kon je de klinkers met je ruggengraat tellen... :nono:
Ik lees goede verhalen over de KW set dus die staat alvast op het lijstje en ik ga me nog maar eens verder inlezen:lezen:
Al zijn er volgens mij niet veel gelijkwaardige sets...

CDK

Forumguru
Weitec (tegenwoordig handelend onder de naam ST Suspension) onderdeel van KW is ook goed en iets goedkoper.

Skodatek1

Forumguru
AP is een zeer goed setje, komt ook van KW af alleen is stuk goedkoper maar zeker niet minder goed.
Succes met de keus!

fiestaman

Forumguru
AP is een zeer goed setje, komt ook van KW af alleen is stuk goedkoper maar zeker niet minder goed.
Succes met de keus!
Maar blijkbaar wel iets harder zeiden ze me.

Vroeger had ik weitec op de golf, denk dit nu terug te nemen.

kw is de duurste, tel telkens een kleine 200€ minder en dan heb je weitec en nog is 200€ AP

Skodatek1

Forumguru
Maar blijkbaar wel iets harder zeiden ze me.

Vroeger had ik weitec op de golf, denk dit nu terug te nemen.

kw is de duurste, tel telkens een kleine 200€ minder en dan heb je weitec en nog is 200€ AP

Harder vind ik hem zeker niet.

Ik had hiervoor Eibach veren en die vond ik toch wat stijver dan deze AP schroefset die ik nu heb.

Weitec is trouwens nu ST geworden, maar zeker niet minder van kwaliteit ;)

gbbosma

Forumguru
@MarkV Je hebt een schitterende Skoda, de velgen maken er een echte Skoda van :thumbsup:
Hoop dat je veel mooie en veilige kilometers kan maken in deze auto, en ja ik zeg
het maar weer, zwart is toch de mooiste kleur:deuk:

fiestaman

Forumguru
Harder vind ik hem zeker niet.

Ik had hiervoor Eibach veren en die vond ik toch wat stijver dan deze AP schroefset die ik nu heb.

Weitec is trouwens nu ST geworden, maar zeker niet minder van kwaliteit ;)

Ja, ST is dit nu, maar zal wel zelfde kwali zijn.
Op welke wagen zit de ap?

Ik dacht eerst ap te nemen, tot mijn bandenboer zei dat ST ook goede optie is. En mede dat ik vroeger weitec gereden heb...

Skodatek1

Forumguru
Ja, ST is dit nu, maar zal wel zelfde kwali zijn.
Op welke wagen zit de ap?

Ik dacht eerst ap te nemen, tot mijn bandenboer zei dat ST ook goede optie is. En mede dat ik vroeger weitec gereden heb...

Onder een O2 combi, komen alleen nog aangepaste veren onder.

MarkV

Lid
Er zijn inmiddels een aantal dingen veranderd aan de auto dus even een update:

De kofferklep aanpassing zat al vrij snel op mijn auto :thumbsup:
De grill is nu zwart d.m.v Plastidip en natuurlijk ook de nieuwe logo's
De interieur verlichting is nu helemaal in LED uitgevoerd en ook de verlichting aan de achterzijde.
De Octavia heeft ook een bezoekje gebracht bij Vagtechniek voor de nodige aanpassingen.
Uiteindelijk toch gekozen voor een AP schroefset en ik kom net bij @Antera vandaan die het vakkundig gemonteerd heeft vanochtend:thumbsup:

En nu wat foto's:

:yeehaa:

Beedeewee

Forumguru
Dat ziet er mooi uit allemaal!! Hoeveel cm is ie verlaagd? En hoe heb je dat plastidippen gedaan? Grille gedemonteerd?

MarkV

Lid
@Beedeewee ik heb geen idee hoeveel cm, na montage stond het voor mijn idee goed zo. Misschien dat @Antera het weet.

Voor het dippen heb ik alles afgeplakt dit i.v.m. overspray ik heb de grill niet gedemonteerd.

Bovenaan Onderaan