Even voorstellen, nieuwe Skoda dealer.

Hallo allemaal,

Als nieuwe Skoda dealer in Gouda heb ik mijzelf op aanraden van een klant aangemeld op het Skoda Forum.

Ik ben Joost Pels, 34 jaar en woonachtig in Gouda, getrouwd en twee kinderen van 5 en 7. Fanatiek wedstrijdwielrenner en al ruim 17 jaar werkzaam in het autovak.

Sinds mei vorig jaar zijn wij officieel Skoda dealer, ik heb zelf 16 jaar voor het geweldige merk Volvo mogen werken als verkoopadviseur, maar nu toch ook erg trots op wat wij binnen 1,5 jaar hebben opgebouwd met Skoda Van Beynum.

Wat doen wij: Volkswagen personenauto's, bedrijfsauto's, Audi en nu sinds vorig jaar ook Skoda. Wij hebben onze eigen leasemaatschappij Leaseconnection, onze occasion afdeling onder de naam "De Garage", een schadebedrijf en sinds twee maanden de langste wasstraat van Nederland.

De reden waarom ik mijzelf heb aangemeld is om te kijken wat er binnen het merk speelt, ook om een beetje de merkbeleving te ondervinden en wij als dealer hier wellicht wat van kunnen leren of wellicht een passende oplossing kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Joost Pels

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Joost. Ik denk dat je werkgever bekend is bij een redelijk van de forumleden hier, en de meningen hier kunnen nog wel eens afwijken van de meningen binnen de dealer-organisatie. Je hebt het in je introductie bijvoorbeeld over de langste wasstraat, die zal door de detailers direct benoemd worden als de langste krasstraat. Ik wist trouwens niet dat de Garage (zit toch op oude locatie van Mercedesdealer?) bij Van Beijnum hoorde.

Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Welkom op ons gezellige en informatieve forum! Goed dat je als dealer verdiept wat er omgaat op het internet. Ons forum is een behoorlijk actief forum waar respect voorop staat. Uiteraard komen er zeker kritische noten voorbij maar over het algemeen als opbouwend bedoeld.

Voor wat betreft de merkbeleving ben je hier wel aan het juiste adres. Veel leden hebben standaard auto's maar er rijden ook wat hele mooie projecten rond in Nederland.

Veel plezier met rondkijken en wat mij betreft mogen meer dealers dit doen. (je zou er haast een functie van maken binnen een organisatie die social media afstruint)

Welkom hier Joost. Ik denk dat je werkgever bekend is bij een redelijk van de forumleden hier, en de meningen hier kunnen nog wel eens afwijken van de meningen binnen de dealer-organisatie. Je hebt het in je introductie bijvoorbeeld over de langste wasstraat, die zal door de detailers direct benoemd worden als de langste krasstraat. Ik wist trouwens niet dat de Garage (zit toch op oude locatie van Mercedesdealer?) bij Van Beijnum hoorde.

Beste Cordoba,
Bedankt voor je reactie, belangrijk is te weten dat ik als dealerbedrijf ook gewoon een autoliefhebber ben en dit medium niet voor commerciële doeleinde wil gebruiken of reclame te gaan maken. Bij mij vorige werkgever waren wij erg actief op het forum en kunnen veel leren en informatie halen uit dit medium.

Overigens kan ik mij niet helemaal vinden in de reactie over De Wasstraat, maar indien dit zo is regel ik graag een nieuwe wasbeurt! ;)

Bakkertje

Forumguru
Welkom hier, wat bijzonder goed van je om te horen hoe wij als Skoda enthousiastelingen over het merk en haar service apparaat denken.

Er lopen best wat draadjes over met name coulance vraagstukken en dan met name hoe Pon hiermee omgaat. Een mooie uitdaging om je als dealer hierin te onderscheiden en ik weet zeker dat je er dan een paar klanten aan over zult houden vanuit hier :thumbsup:

En als er voor alle partijen iets te verdienen valt zijn we hier ook niet vies van groepskortingen :deuk::D

Bovenaan Onderaan