Even voorstellen, nieuwe Skoda dealer.

leon-cupra

Forumguru
Overigens kan ik mij niet helemaal vinden in de reactie over De Wasstraat, maar indien dit zo is regel ik graag een nieuwe wasbeurt! ;)
Nieuwe wasbeurt voor nog meer krassen ?:nono:
Neen, serieus: een echte autoliefhebber wast zijn wagen met de hand. Even onspannend als een uurtje niets doen en achteraf geeft het een geweldige voldoening om je wagen te zien blinken.

Cordoba

Forumguru
@JoostPels Voor de duidelijkheid: de benaming krasstraat is niet specifiek voor jullie wasstraat, maar gewoon voor elke wasstraat. Er zit wel verschil in kwaliteit, maar er is gewoon geen enkele wasstraat waar je na verloop van tijd geen zichtbare swirls krijgt op een donkere lak. Overigens ook bij handwassen volgens de regels der kunst, kun je dat niet 100% voorkomen, maar dat is wel de reden dat detailers óf voor 'thuiswassen' kiezen, of voor wassen in een wasbox, waarbij dan meestal niet voor sop/schuim van de wasbox wordt gekozen, en ook geen borstels e.d. van de wasbox worden gebruikt. De borstel omdat daar eigenlijk altijd zand in zit van vorige gebruikers, het sop/schuim omdat de middelen die daar in wasboxen/wasstraten voor gebruikt worden de beschermlagen (sealant of wax) versneld afbreken ten opzichte van de shampoo's die detailers normaal gebruiken.

Jan Krukas

Senior Member
Ik ben vergeten mij weer terug te melden van 4 maanden vacantie bij deze dan maar.
De Superb heeft het trouwens weer super gedaan de 1.8 TSI had met de caravan van 1500 kg
Totaal geen problemen top auto hè Skoda.

Bovenaan Onderaan