Even voorstellen Octavia RS

Antera

Donateur
Mijne was ook voor en Golf 4. Buizen zijn niet verlast. Alles ver naar achteren kunnen zetten
 
Mijne was ook voor en Golf 4. Buizen zijn niet verlast. Alles ver naar achteren kunnen zetten[/quote
Oh oke. Vaag wat me ene buis zit al tegen me startmotor aan die kan ik niet verder naar achter. Maar komt Goed ze worden binnenkort veranderd.
 

LT83

Forumguru
Nico, ga je hem trouwens laten herschrijven op een mix van E85 of wil je hier volledig op gaan rijden?
 

LT83

Forumguru
Oke, zit er in de huidige mapping geen ruimte meer in de voorontsteking zodat hij gewoon al meer draait op Ron 98+?
Of wil je een mix met een behoorlijk hoog percentage E85 gaan rijden, waarbij je ook de inspuiting e.d. hierop laat afstellen, heb horen zeggen dat je van E85 meer in moet spuiten.
 
Oke, zit er in de huidige mapping geen ruimte meer in de voorontsteking zodat hij gewoon al meer draait op Ron 98+?
Of wil je een mix met een behoorlijk hoog percentage E85 gaan rijden, waarbij je ook de inspuiting e.d. hierop laat afstellen, heb horen zeggen dat je van E85 meer in moet spuiten.
Nee want ik rij al op 1,8 bar laaddruk. En ik wil me koppel iets naar beneden en het vermogen omhoog. Omdat ik met de originele drijfstangen rij. En met ethanol en is je octaan zeker
 

LT83

Forumguru
Oke benieuwd naar je resultaten, welke hybride turbo zit erop. Dus je wilt een nieuwe map met onderin wat minder laaddruk, en dan proberen deze zo lang mogelijk vast te houden. Ik ben geen techneut maar die 1,8bar zul je nu bovenin waarschijnlijk bij lange na niet vasthouden toch?
Je zult met je koppel denkik wel boven de 400nm moeten blijven lijkt mij, ongeveer 400nm bij 5500 toeren geeft je volgens mij circa 310pk.
 
Oke benieuwd naar je resultaten, welke hybride turbo zit erop. Dus je wilt een nieuwe map met onderin wat minder laaddruk, en dan proberen deze zo lang mogelijk vast te houden. Ik ben geen techneut maar die 1,8bar zul je nu bovenin waarschijnlijk bij lange na niet vasthouden toch?
Je zult met je koppel denkik wel boven de 400nm moeten blijven lijkt mij, ongeveer 400nm bij 5500 toeren geeft je volgens mij circa 310pk.[/quote

Het is een loba turbo bij celtemp vandaan. Nee dat klopt hij houd vast op 1.6 bar idd. We zullen zien wat hij doet op de bank hij zal dik boven de 400 nm blijven.
 
Het is een loba turbo bij celtemp vandaan. Nee dat klopt hij houd vast op 1.6 bar idd. We zullen zien wat hij doet op de bank hij zal dik boven de 400 nm blijven.
 
Bij jd op de bank geweest bij Seat-online rollenbank dag! Dit is op 1,4 bar problemen met de blowoff
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    77,8 KB · Weergaven: 43
Ik heb een forge erop zitten met zwaardere veer maar ding is niet goed. Nu een imitatie ding van me collega erop en draai weer 1,8 bar. Maar moet toch nog effe terug naar jd om hem effe te fine tunen
 
Bovenaan Onderaan