Dankje welZiet er leuk uit.
Welkom.
En specificaties mooi -)
Mijne was ook voor en Golf 4. Buizen zijn niet verlast. Alles ver naar achteren kunnen zetten[/quote
Oh oke. Vaag wat me ene buis zit al tegen me startmotor aan die kan ik niet verder naar achter. Maar komt Goed ze worden binnenkort veranderd.
Ik ben me uitdraai kwijt. Moet hem nog opvragen bij jd. Maar ik had zoiets moet toch terug voor een nieuwe run.heb je dan ook een uitdraai van een dynorun? (niet voor de cijfertjes, maar gewoon voor de curves eens te kunnen zien )
Nee op een mix van e85. Volledig wordt te gek. We hebben hier geen e85 pompNico, ga je hem trouwens laten herschrijven op een mix van E85 of wil je hier volledig op gaan rijden?
Nee want ik rij al op 1,8 bar laaddruk. En ik wil me koppel iets naar beneden en het vermogen omhoog. Omdat ik met de originele drijfstangen rij. En met ethanol en is je octaan zekerOke, zit er in de huidige mapping geen ruimte meer in de voorontsteking zodat hij gewoon al meer draait op Ron 98+?
Of wil je een mix met een behoorlijk hoog percentage E85 gaan rijden, waarbij je ook de inspuiting e.d. hierop laat afstellen, heb horen zeggen dat je van E85 meer in moet spuiten.
Oke benieuwd naar je resultaten, welke hybride turbo zit erop. Dus je wilt een nieuwe map met onderin wat minder laaddruk, en dan proberen deze zo lang mogelijk vast te houden. Ik ben geen techneut maar die 1,8bar zul je nu bovenin waarschijnlijk bij lange na niet vasthouden toch?
Je zult met je koppel denkik wel boven de 400nm moeten blijven lijkt mij, ongeveer 400nm bij 5500 toeren geeft je volgens mij circa 310pk.[/quote
Het is een loba turbo bij celtemp vandaan. Nee dat klopt hij houd vast op 1.6 bar idd. We zullen zien wat hij doet op de bank hij zal dik boven de 400 nm blijven.